Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb ook (zodat ze niet zonder water komen te zitten) zo'n "kattenbar", zo'n soort plastic schaal waar de bakjes in vast staan. In de schaal vind ik ook regelmatig een waterplas, maar dat bakje kan ie in ieder geval niet verslepen. Sommige katten vinden het gewoon leuk om met water te spelen, doe je niks aan
Maar sowieso is gezelschap véél beter dan alleen.

Marley schreef:ik heb 2 katten, die vervelen zich niet maar spelen ook met water
ik heb er een deurmatje onder gelegd, dit neemt namelijk wat water op en ligt vrij stroef.
Theedoek/handdoek eronder heb ik in het begin geprobeerd maar dan gingen ze met de theedoek en het bakje water erop aan de haal
kommetjes gooiden ze om en heb dus ook meerdere bakjes geprobeerd. Heb nu een vierkant schaaltje van de Hema voor 5euro die super bevalt!
met de pootjes zitten ze er nog weleens in, maar door het deurmatje is dat niet zo'n ramp
kijken wanneer meneer weer een ander plannetje gaat bedenken. We zijn inmiddels hard op zoek naar een leeftijdsgenootje voor hem(3-4mnd) dus als iemand iets weet
Gelukkig op laminaat, dus dan maakt het niet zo veel uit. Ze staat ook vaak met haar voorpootjes in de WC en plantjes water geven en dwijlen is ook altijd gezellig. Zelfs je benen worden afgestreken als je uit de douche komt...
. Zal wel goed komen