Teef geholpen maar reuen ineens gek ?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SecretLIN

Teef geholpen maar reuen ineens gek ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-12 10:38

Ik heb mijn labrador teefje in Februari laten sterilliseren ( ze hebben alles verwijderd ) heb 1x een nestje van haar gehad en heb daar 1 zwart reutje van gehouden, had zelf ook al 2 reuen, dus gelijk besloten de teef te laten helpen.
Alles is goed gedaan, maar sinds gister/eergister zijn de reuen weer helemaal gek en maken onderlin wat ruzie om de teef, grommen en blaffen naar elkaar ( anders doen ze dit ook nooit ) en lopen contstant achter de teef aan, iemand enig idee wat dit kan wezen?

Zal zo ook even bij mijn dierenarts informeren, maar dacht vraag het hier ook even of iemand er bekend mee is

Anoniem

Re: Teef geholpen maar reuen ineens gek ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 14:46

Ik weet wel wat het is, ze ruikt loops. Anders reageren ze niet zo.

Maar hoe het komt, dat ze zo ruikt, dat zou ik niet weten, dat zul je aan je DA moeten vragen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-12 21:06

Ik heb een teef die al jaren geleden gesteriliseerd is en ook zij ruikt kennelijk erg lekker, want er lopen altijd reuen achteraan. Ze duiken er zelfs regelmatig op.
Geen idee hoe dit kan, gelukkig is mijn hond er niet heel moeilijk mee, maar vervelend is het wel. (zeker als ik nageroepen wordt dat ik mijn loopse teef maar in huis moet houden omdat zij hun reuen nu niet bij zich kunnen houden :+ )

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 00:15

ben door drukte vandaag vergeten te bellen maar doe morgenvroeg meteen..
2 van mijn reuen zijn echt zoooo vervelend niet normaal.. en vooral s avonds als ze moeten slapen.

Heb mijn teefje nu al bij mijn kleine oude boomer van 14 liggen ( diegeeft er niet meer om ) in de hoop dat de andere reuen zullen slapen

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-12 00:16

:') Als ik nu weer om het uur wakker geblafd wordt met als gevolg dat ik om 04:30 klaar wakke ^) r ben en om 05:00 toch maar alvast mijn bed :Z :Z uitga omdat ik echt niet meer in slaap val >;) .... dan zullen er doden vallen vrees ik := _O-

:= :=