Na de voertoren, weer een succes geboekt !

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cheytjuh

Na de voertoren, weer een succes geboekt !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 19:28

Jaja , het was weer zover : Tijd om naar de Intratuin te gaan om er weer heerlijk een zomer-shop-middag van te maken met vriendlief *\o/*
Naast planten, nemen we eigenlijk ook bij elk bezoek iets mee voor de poezen naast voer, de ene keer een leuk speeltje, de andere keer een leuke krabpaal, zo ook deze keer.

Na het succes van onze vorige aankoop, de Catit Design Senses Food Maze

Afbeelding

Hebben we vandaag de Catit Design Senses Play Circuit aangeschat :D En waarempel, het heeft onze luie Snuggels omgetoverd tot een speelse, gehaaide, stuiterbal :oo Natuurlijk moest dat even vastgelegd worden :j }>

Afbeelding
We hebben hem in een vraagteken gebouwd, hij kan op verschillende manieren in elkaar gezet worden.

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-DLLCEBMB.jpg
Binnen een seconde was het leuke ding geclaimd :+

Afbeelding
Er wordt nog even duidelijk naar zusje Pumpkin gekeken, en nog duidelijker gemaakt dat zij niet getolereerd werd binnen een meter van Snuggels haar speeltje :') _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wij zijn in ieder geval positief verrast hier, tot op heden heeft nog geen enkel ander speeltje onze Snuggels weten te boeien, laat staan dat ze de 'leuke' prulletjes een blik waardig keurde :+ . Maar eindelijk hebben we dan toch HET speeltje voor haar gevonden, en dat voor maar 14,95 bij de Intratuin :') Ik ben superblij, al wordt er waarschijnlijk nog wel 1 extra bij aan geschaft, zodat ook Pumpkin eens kan genieten en spelen met dit leuke circuit :j

Gisteren ook nog geprobeerd om Snuggels op de gevoelige plaat vast te leggen, en er zijn toch wat leuke kiekjes uit gekomen, misschien ook leuk om te delen :

Afbeelding

Afbeelding
met zwart/wit effect. Moet eerlijk zeggen dat het me persoonlijk minder aanspreekt als met kleur

Afbeelding
Smakkie smak _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ennnn toen was het gedaan met de pret 8-) :+

Hopelijk hebben jullie genoten van dit verschrikkelijke monstertje *D :D

Roselie

Re: Na de voertoren, weer een succes geboekt !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 19:29

Wat een grappige uitvindingen zeg!
Nog een beetje betaalbaar ook?

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 19:31

Roselie schreef:
Wat een grappige uitvindingen zeg!
Nog een beetje betaalbaar ook?

jazeker :j De voertoren kostte ons een half jaar geleden geloof ik 17,95 (heerlijk ding ) en deze play circuit was 14,95. Makkelijk schoon te houden en tot nu toe ben ik zeker enorm positief over de prijs/kwaliteit verhouding van deze catit producten :j

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 19:31

Wij hebben beide, en de baan dubbel :D . Heel leuk.

Mooie katjes ook.

Edit: Bij zooplus kost de baan 7.99 en de toren 12.99. Best betaalbaar dus vind ik.
Laatst bijgewerkt door BraveSpots op 01-05-12 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 19:32

Dat valt idd dan wel mee qua prijs.
Past zeker wel in het Sonja Bakker dieet voor katten :D

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 19:35

Oeh dat is zonde zeg, bij zooplus is-ie 7,99 http://www.zooplus.nl/shop/katten/speel ... ils/135818
Is wel een tip voor als je er ook eentje voor je andere kat wilt :+ (nee, ik heb geen aandelen zooplus, ik heb wel katten en ben altijd blij met koopjes := )

Gaaf dat ze zowel de toren als de track zo leuk vinden :j Hier boek ik er ook veel succes mee, heb inmiddels 3 tracks aan elkaar (waarvan 1 speedtrack) en het blijft gaaf. Ze zeggen dat de toren heel leuk is om in de track te zetten, in zo'n bocht, maar dat raad ik je persoonlijk niet aan. Want ze hengelen het eten eruit, dat valt vervolgens IN de track, en dan moet dat er ook weer uit, ofwel: op een manier die alleen katten voor elkaar krijgen zit alles onder het kattenvoer. En dan heb ik het inderdaad over gewone brokjes :=

Cheytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-12 19:43

Roselie schreef:
Past zeker wel in het Sonja Bakker dieet voor katten :D

:D :D Haha, ja ik moet zeggen dat ze aardig fan is van dat boek, en dan vooral om haar elegante kontje op neer te vlijen 8-) Nouja, hier heeft het verder toch weinig nut meer, dus voor mijn part slijt ze haar dagen erop

Ja, klopt inderdaad dat hij bij de zooplus goedkoper is :j Dat wist ik, alleen door bepaalde redenen (die ik niet weet) komt noch post noch pakketpost normaal binnen hier op het adres sinds de verhuizing. Dus heb de gok maar niet gewaagd :n

@ delerium : Wij hadden zoiets inderdaad ook al geschoten, vooral omdat tuttabella Snuggels het erg leuk vind om te soppen :+

Dank jullie voor de leuke reacties en tips !
Iemand trouwens ervaring met de scratchpad van de catit ? Ik heb er tot nu toe gemengde gevoelens over , niet zeker of het wel werkt, of dat de katten er wel mee doen. Anders jammer om aan te schaffen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 19:44

@Delerium: Hier vielen er constant stukjes tussen de baan en de toren die ze er niet uitkregen, dus ook geen succes :). Hij staat nu gewoon in de voerhoek.

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:17

Wat leuk dat je katten de baan wel leuk vinden! Die van ons vinden er geen bal aan. Het ding gaat waarschijnlijk ook binnenkort naar het asiel.