dank je wel! die rode is van eind december. uit deze leg heb ik op dit moment nog 3 zitten, holdbacks. ik zit er nog over te twijfelen of er 1 van de 3 blijft of dat ze alle 3 verkocht gaan worden. het zijn 2 vrouwen en 1 man. die rode is 1 van de vrouwen en de andere vrouw word oranje/rood met geel. welke kleur de man gaat worden is nog even afwachten. hij was super donker en begint nu kleur te krijgen. hele donkere jongen worden over het algemeen echt knal gekleurd. daarbij komt dat er citrus in zit welke bekend staat om het laat op kleur komen maar wel knal kleuren geven en ook op volwassen leeftijd op kleur blijven. uit dezelfde combi komen op dit moment weer eitjes uit.
dit zijn wat overzichtfoto's van mijn terra's.
dit is mijn vrouwen bak met daarboven de kweekbakjes.

de vrouwen bak met daarin peach, sierra, sunflower en hope

dit zijn de kweekbakken. in de eerste zitten 3 holdbacks(die rode van de vorige foto's), de tweede staat leeg, de derde zitten de nakweekjes in van de vorige foto's en de laatste is een kweekbak en die baardjes zijn vandaag geboren

dan nu de mannen en 1 vrouwtje die nog te jong en klein is voor in de vrouwen bak(de bak rechts boven word momenteel verbouwt, komt een nieuwe voorkant in). links boven zit het jonge vrouwtje. de mannen, gaia, jolly en drako en het vrouwtje flame.

en de broedstoof waar dus op dit moment 1 baardje net uit het ei is gekomen. vers van de pers hihihi

wie het leuk vind om de baardagamen zelf beter te kunnen zien kan ook op mijn site kijken. daar staan ze allemaal duidelijker op de foto