Succubi schreef:Zelfs als ik de tekst van de ULP lees "Universitaire Landbouwhuisdieren Praktijk" (dan ga ik ervan uit dat ze dus ook landbouw HUISdieren doen) begrijp ik dat het om hele ondernemingen gaat.
Als voorbeeld quote van hun site: "Het (vernieuwde) onderwijs wordt zo gegeven dat een bedrijfs-bezoek de ondernemer weinig extra tijd kost en zo niet ten koste van de begeleiding gaat. "
Hoi! Ik lees je bezorgde bericht en ik ben student bij bovenstaand, dus ik kon je daar wel wat over vertellen. Ook voor jou komen ze vast wel langs!! Ook hobbyboeren zijn aangesloten bij de ULP. Gewoon even bellen en ze kunnen je vertellen wat ze voor je kunnen doen.
Met de varkens kun je in ieder geval niet naar de universiteit toe komen, want ze hebben alleen een buiten kliniek. Sinds de hele MKZ-crisis hebben ze geen evenhoevige (koeien, geiten, schapen, varkens e.d.) patiënten meer die naar de faculteit toe komen.
Gewoon bellen dus! Als je denkt dat ze gewoon niet lekker is, bel morgen gewoon, ook al is het weekend. Degene die dienst heeft kan je altijd advies geven en in ieder geval vertellen of ze je kunnen helpen of dat je verder moet zoeken naar een andere dierenarts.
In ieder geval is Peter Klaver een dierenarts die bij ons op de faculteit ook wel eens lezingen komt geven over miniatuur varkens, dus hij weer er wel veel van af. Ik denk dat hij per definitie meer kennis in huis heeft dan de faculteit, maar ik denk wel dat hij veel meer gaat kosten dan de faculteit.
Any way, dierenarts is altijd duur, vooral in het weekend -> de tijd dat alle huisdieren zich ineens niet zo lekker voelen
Succes! Ik hoop dat je iemand/iets kan vinden wat bij jou(w biggels) past en dat je varkentje er weer snel bovenop is.