ze zijn erg gek op elkaar.is dit een soort van zuigdrang die de kat heeft? Hij kreeg vroeger bij mama altijd het meeste eten, was echt een dikkie. Waarom doet hij dit? Ben er best benieuwd naar.
http://www.youtube.com/watch?v=soyK2VzYuXM
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ze zijn erg gek op elkaar.
NiKip schreef:Een van mijn katten doet dit op bepaalde truien en mijn badjas.
Zij is vroeg haar moeder verloren en heeft dit kittengedrag eraan overgehouden
Onze kleine hond wordt ook vaak aan getukt en getrappeld. Ik vind het vaak stront irritant. Hij kan niet normaal hij je liggen zonder te stampen en grote natte plekken te sabbelen op de trui oid.
Idd veelste vroeg bij de moeder weg. (was een straatkatje waarvan de mama overleed en wij hebben haar toen mee naar huis genomen)

anneliesdj schreef:esiebessie schreef:Ach zo liefEn je hond vindt ook alles goed haha.
Haha volgens mij heeft die hond niet zoveel te willen, die zit gewoon in de houdgreep, de kat lijkt bijna groter dan de hond
ze liggen eigenlijk ook altijd overal samen ook in zijn mand. Zijn echt beste maatjes als ik hem ga uitlaten loopt de kat altijd vrolijk het rondje mee, heel schattig om te zien! En dat terwijl het eigenlijk tegen andere honden of vreemde mensen een teckel kan zijn met een heel sterk en dominant karakter, tegen de kat zet ie nooit een stapje verkeerd.
geeft zo'n mooie natte vlek op zijn poot...