Maandag gaan we op vakantie en de pers gaat mee, hij is best groot en vind het sneu hem in een kleine reistas te proppen.Hij zit naast mij op de stoel, ik heb een 2 persoons auto.Ik heb al zo,n vierkante reiskoffer maar die is best klein.Hij moet er 2 tot 2 1/2 uur in zitten, waar doen jullie je poezels in als je op reis gaat?
Als we naar de dierenarts gaan doen we de kat tuigje om en op schoot
Caira
Geplaatst: 26-04-12 18:31
een hondenbench! kleedje erin en prima te doen
GamblersCup
Geplaatst: 26-04-12 18:31
Ik heb voor mijn (mega grote) katten gewoon extra grote plastic transportboxen gekocht. Hebben ze de ruimte in, en zeker voor 2,5 uur is dat goed te doen.
hier idd ook riem aan leuning van de stoel binden en kat een tuigje om en zo op de voorstoel. Ze kan met haar voorpootjes op het dasbord komen maar meer niet. Echter dit is nooit langer dan een half uur tot nu toe. Maar ik heb het gemak van een combo. Als ze echt lang mee moet dan gaat ze achterin. Daar staat een bench van 107 cm lang van de honden. Kattenbak vast zetten daar in en een schuil mogelijkheid en de rest een niet glijdend kleed en ze zit fantastisch.
marleen_usar
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-12 07:49
De oudere pers kan wel los mee die blijft zitten, maar van deze weet ik het niet.Ik ga vandaag naar de Jumper kijken wat ze hebben?