Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

geerke schreef:waarom moet hij in een berging?
Dat was de vraag niet...waarschijnlijk plast hij steeds over zijn eigen geurtje heen.Probeer eens met bleekwater het schoon te maken?
Elma_ schreef:geerke schreef:waarom moet hij in een berging?
Dat was de vraag niet...waarschijnlijk plast hij steeds over zijn eigen geurtje heen.Probeer eens met bleekwater het schoon te maken?
Ehm, volgens mij was de vraag wel waarom doet hij dit, en niet hoe maak ik dit schoon.
@ts ik denk persoonlijk dat het wel protest is en dat is ook niet vergezocht.
Hij is gewend om alles te kunnen zien en horen, als hij dan ineens in doodse stilte word gezet kan hij daar verlatings angst van krijgen. Hoe is het met zijn zicht en gehoor?
ik zou hem dan in een bench in de woonkamer zetten en evt. een muziekje aanlaten als je weggaat. zo kan hij alles nog horen en zien maar niet overal maar rondstruinen.
Succes!

Elma_ schreef:Ehm, volgens mij was de vraag wel waarom doet hij dit, en niet hoe maak ik dit schoon.
Tieme schreef:Elma_ schreef:Ehm, volgens mij was de vraag wel waarom doet hij dit, en niet hoe maak ik dit schoon.
volgens mij moet jij even goed lezen wat geerke bedoelt. het kan namelijk zijn dat hij nu gewoon steeds over z'n vorige plasplekje heen piest. omdat die geur er nog hangt. als dit goed schoongemaakt wordt dan kan het zijn dat hij er mee op houd
dank je
Tieme schreef:Elma_ schreef:Ehm, volgens mij was de vraag wel waarom doet hij dit, en niet hoe maak ik dit schoon.
volgens mij moet jij even goed lezen wat geerke bedoelt. het kan namelijk zijn dat hij nu gewoon steeds over z'n vorige plasplekje heen piest. omdat die geur er nog hangt. als dit goed schoongemaakt wordt dan kan het zijn dat hij er mee op houd