Omdat ik een probleem heb, nou ja probleem...vraag ik jullie om advies

Ik heb twee konijntjes, een raszuiver NHD ex-rammetje en een HTK voedster uit de opvang. Getrouwd en hevig verliefd wonen ze gezellig saampjes hier bij ons thuis, wel buiten ivm allergie van één (misschien wel twee) van onze gezinsleden.
Maar nu ga ik verhuizen, en mijn toekomstige huisje is te klein om mijn konijntjes te kunnen houden. Hier thuis laten staan gaat hem ook niet worden, dat was al heel snel duidelijk.
En nu? Opvang wordt hem zeker niet, tenminste niet de opvang hier in de buurt waar mijn voedster vandaan komt. Daar heb ik echt geen goeie ervaringen mee, ik had haar twee dagen en kon er al mee naar de dierenarts. Marktplaats vind ik ook een beetje tricky, ik wil niet dat ze eindigen als levend voer oid.
Mijn rammetje is niet gewend om te worden opgepakt, ik vond het niet nodig om hem een levende knuffel te maken. Verder istie wel heeel lief
mijn voedster is het wel gewend. Daarom vond ik (kleine) kinderen ook geen goed idee. Voor mijn voedster zou het wel kunnen, maar dan moeten ze uit elkaar.Iemand nog tips?
)

Dus wellicht ook nog een optie??