) 's nachts ineens weer in de gang. Ze worden samen 's avonds laat uitgelaten en 's morgens rond half 8 weer. Ze is zowat een jaar zindelijk geweest, toen ze pup was heeft ze het heel snel geleerd en eigenlijk nooit meer ongelukjes gehad. Ook zaterdag toen mijn ouders en ik op wedstrijd waren ('s morgens vroeg weggegaan en begin van de middag weer terug) lag er een keurig drolletje, nu op de slaapkamer van mijn ouders. Ze doet het dus alleen als wij allemaal wegzijn of 's nachts. Zaterdagnacht kwam ik om half 3 thuis en toen heb ik ze beide in de tuin gelaten, toen lag er zondagochtend niks.Doordat ze het alleen doet als ze alleen thuis zijn, denk ik een beetje dat het een vorm van protest oid is in plaats van iets lichamelijks; ze kán het prima ophouden namelijk, als wij thuis zijn. Ik moet wel zeggen dat mijn beide honden de laatste tijd meer drinken dan normaal, maarja, daar ga je niet van poepen..
Wat kan ik hieraan doen? Bezoekje aan de dierenarts om lichamelijke oorzaken uit te sluiten? Bij ze in de mand gaan slapen 's nachts?