Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lottie84 schreef:Sorry daar heb ik overheen gelezen (het is al kindertjesbedtijd)
annewill schreef:Leonoor schreef:Als ze inderdaad nog niet gesteriliseerd is, kan het inderdaad heel goed komen dat ze daardoor 'onzindelijk' gedrag vertoont.
Ja? Kan het daar aan liggen? Ik heb nog nooit eerder katten gehad dus dit gedrag is nieuw voor me. Ze deed het tot voor kort ok niet.
Ik heb hier ook een open poesje, nu met een nestje overigens, die durft te sproeien als ze krols is. En mijn bengaalpoezen deden het allemaal, stuk voor stuk (heel frusterend).
) Háár dierenarts zei dat dat een manier was om duidelijk te maken dat ze een eigen kattenbak wilde en wel een eigen op iedere verdieping. Of mevrouw dus even wilde zorgen voor zes kattenbakken, 2 per verdieping. Die ziet ze vliegen...

Lottie84 schreef:Oh dat is flink balen... Het kan zijn dat ze een ontsteking heeft, dan is het makkelijk te verhelpen. Een vriendin van mij had ook een spontane plaspoes (omg dat klinkt zó fout) Háár dierenarts zei dat dat een manier was om duidelijk te maken dat ze een eigen kattenbak wilde en wel een eigen op iedere verdieping. Of mevrouw dus even wilde zorgen voor zes kattenbakken, 2 per verdieping. Die ziet ze vliegen...