Onze buurvrouw is psychotisch en heeft nog zo wel meer stoornissen..
Zo staat ze vaker 's nachts op onze ramen te bonzen, gooit ze het afval bij ons in de container en zo nog een paar van die fratsen.. Kan t mensje niks aan doen, ze kan soms redelijk vriendelijk zijn op haar manier, dus zeggen we er niks van.. (Dit is relevant voor mijn verhaal, vandaar dat ik dit erbij vertel.)
Maar wat is nu?
Sinds vorig jaar haalt ze elke keer als wij onze katten naar buiten doen, onze katten naar binnen..
Uiteraard vreselijk frustrerend, aangezien ze het bij ons goed hebben en we ze juist naar buiten doen om eens lekker de pootjes te strekken..
Nu hebben wij haar hier al een aantal keren netjes op gewezen dat dit niet de bedoeling is..
Ook hebben haar aangeboden een kat voor haar te kopen, met toebehoren en al, zodat ze niet zo alleen zou zijn.. Maar nee, dat wil ze niet, omdat ze die verantwoording niet aankan zegt ze.. (Tot zover wel eerlijk)
Maar toch BLIJFT ze elke keer onze katten naar binnen halen..
Sterker nog, ze gooit briefjes bij ons naar binnen wanneer we de katten niet naar buiten mogen laten, omdat zij er dan niet is om ze op te vangen..
Nu vraag ik je.......
Vanmorgen is de bom dus gebarsten..
Mijn vriend zet de katten buiten en nog geen minuut later (we hebben om het muurtje gespiekt) is ze met kattenbrokjes aan het rammelen om de katten naar binnen te krijgen..
Weer netjes gevraagd of zij ze naar buiten wilde doen, omdat het niet de bedoeling was dat ze daar naar binnen gingen, deed ze voo de neus van mijn vriend de deur dicht..
Mijn vriend is daarop dus echt woest geworden en heeft haar (niet vriendelijk, ik weet het, maar het was de bekende druppel) uitgescholden voor alles wat vies was..
Het heeft nog ruim een uur geduurd voordat we onze katten terug hadden..
Aangezien we hier geen trek meer in hebben, vroegen wij ons eens af of bokt raad wist..
Binnen houden is geen optie, aangezien we ze 2 jaar geleden hebben overgenomen van iemand die ze ook vaker buiten heeft gelaten (kattenluik)..
Dus wie weet raad, wij weten het echt niet meer..

)