Ik ben helemaal enthousiast.
Een tijdje geleden hebben mijn moeder en haar vriend besloten nog een hond te nemen. Nouja, hij wordt dan van mijn moeders vriend. Mijn moeder heeft al een tervuerense herder, Hunter. Onze grote trots
Dus toen begon het brainstormen. Wat voor een hond? Wij vonden het karakter van de tjechoslowaakse wolfhond erg mooi. Maar dat viel later af omdat we vonden dat het karakter niet echt bij onze hond paste. En het zou ook voor ons een groot verschil in training zijn. Onze hond wil graag pleasen, die hond niet. Dus.. Verder zoeken. Uiteindelijk zijn we uitgekomen op toch weer een herder. En kregen toen een hele goede kennel aangeraden van onze cursusleidster. De knoop was doorgehakt, het werd een Oud duitse herder!
Maar het eerste nestje kwam ons te snel. Dus we gingen voor een nestje van 2 andere ouders die erna kwam. Dus het was wachten tot Geeny loops werd. Ze werd loops, en ze werd gedekt!
Toen was het wachten of ze drachtig was. En ja!
Ze was drachtig! 8 weken later, afgelopen zondag, is Geeny bevallen van zes mooie pups! Geeny heeft het heel zwaar gehad. 2 van de 8 pups hebben het helaas niet gehaald
Geeny is moeder van 4 teefjes en 2 reutjes. Een van de teefjes word onze dame over 8 weken!

Een van de mooie pups

http://www.caterstede.nl/_clientfiles/F ... %20004.JPG
Mama met haar pups
De trotse mama
En de trotse vader!

Vanaf de loopsheid tot nu is eigenlijk, achteraf gezien, heel snel voorbij gegaan haha. Dus ik hoop dat iig de eerste vier weken snel gaan, want ik wil wel op puppy bezoek hoor
Maar dat komt nog