En voordat jullie allemaal als wilde paarden over jullie toetsenborden razen, ik wil het graag uitleggen hoe het zit.
De ''fokkers'' van Loulou stuurden ons een mail met de mededeling dat de moederpoes was overleden en ze niet het geld hadden om de kittens te onderhouden zoals zou moeten, ze zitten namelijk in de schuldsanering. Mijn moeder twijfelde geen moment en we zijn er meteen om gereden, toen we daar aan kwamen schrokken we ons dood. Van de nest van 5 was er al 1 overleden, ze zaten onder de vlooien graatmager zelfs voor een kitten en waarschijnlijk een wormenbuikje. Ook waren haar oogjes, neusje en vachtje helemaal vies
We zijn meteen met haar langs onze dierenarts gereden, en die heeft ons een wormenkuurtje, vlooienshampoo en dergelijke meegegeven, Alles om haar verder gezond te maken. Ze lijkt amper gegroeid sinds de laatste keer dat ik haar zag, dat was met 2 weken, ik vind het zo jammer dat het zo is gelopen. Maar hopelijk kunnen we haar toch uit laten groeien tot een gezonde volwassen poes
We hebben hier een kat rond hobbelen, bitch dat het is maar goed het is in ieder geval een andere kat..
en zelf consequent zijn en niets toe laten nu wat ze straks op volwassen leeftijd ook niet mag.
Succes met haar!