Wij fokken langharige (show)cavia's en momenteel hebben we weer een aantal zeugjes bij de beer zitten. Nu extra spannend, want ze MOETEN voor Augustus een nest hebben! Ze hebben al een keer eerder bij de beer gezeten, maar na meerdere keren met spanning voelen... ben ik er zeker van, dat ze leeg zijn
Dit is de laatste kans en we hopen dan ook héél erg dat het dit keer lukt.. Het zou zonde zijn als het niet lukt.Ik zal jullie even voorstellen;

De Coronet beer Taras. Hij is gefokt door Caviastal Lothloriën. Zijn kleur is ZilveragoutiBont. Hij heeft al meerdere mooie jongen gegeven bij andere fokkers.

Nina het Coronetzeugje. Haar kleur is Roodbont. Dit word haar eerst nest.

Lucy het coronetzeugje. Zij is zwartbont. Ze is gefokt door Caviastal Little Friends. Het word haar eerste nest.
En dan hebben we nog de Peruvian en Lunkarya, die ook écht nu drachtig moeten worden.
De beer heb ik zo geen foto van, maar dat is een zwartbonte peruvianbeer.

Bibi de Lunkaryazeug. Zij is roodbont. Ook haar eerste nest.

Grace de Peruvianzeug. Zij is zilveragoutibont. Zij krijgt ook haar eerste nest.
En dan hebben we nog één zeugje die niet voor haar éérste nest gaat, maar voor haar laatste;

Tar Amandil. Coronetzeug (Lange haar is afgeknaagd door de jongen) in de kleur zilveragoutibont. Zij komt ook van lothloriën en is Oma van de beer op de eerste foto.
Zij word gedekt door haar kleinzoon.
Duimen jullie mee?