Binnenkort komt er een kitten bij mij in huis wonen. Vroeger hebben we thuis wel katten gehad, maar dat waren meer buitenkatten. Nu wil ik graag het allerbeste voor mn nieuwe vriendinnetje dus misschien dat bokt nog tips heeft. (Zoekmachine al gebruikt, daar ben ik ook al aardig wat bruikbaars tegen gekomen!)
Zo wil ik graag weten welke webshops een aanrader zijn (ZooPlus ken ik al, pas had ik ook een andere goedkope gevonden welke uitverkoop had, maar deze ben ik helaas kwijt..)
Is een kattenbak gewoon een kattenbak, of moet ik nog rekening houden met afmetingen, hoogte van de onderbak etc?
Kussentjes, mandjes, slaapplekjes, wat is aan te raden, of is het gewoon proberen?
Wat voeren aan de kat? Ik wil niet geheel brokjes, een deel brokjes en een deel zoiets als smuldier een idee? Royal Canin lijkt mij wel wat kwa brokken, is dit gewoon in de supermarkt te halen, of moet ik dan een dierenwinkel of Dierenarts opzoeken? Smuldier is alleen bij de plus te koop las ik, klopt dit of is het nog ergens anders te koop? Nog andere ideeen naast smuldier? (Ik heb een grote vriezer, maar kuikens in mn vriezer vind ik toch wat te ver gaan..)
Wat is leuk speelgoed voor de kat? Er komt deze zomer nog een tweede, wil eerst even dat poezel en ik aan elkaar gewend raken. Voor mij is het namelijk al even geleden dat er een kat in huis was.
En krabpalen, hoe zit dat? (Die hebben wij dus nooit gehad vroeger).Ik heb me natuurlijk ingelezen en weet zelf ook het een en ander, maar hoor graag de ideeen van bokkers. Ook doordat het al even geleden is en ik zo'n twijfelkont ben, wil ik graag weten wat het beste bij jullie bevalt.
(Oh, en een leuke naam is ook welkom voor mn witte meisje
)