Ik heb hier nog nooit foto's gepost, maar dat werd nu wel tijd denk ik zo!
Nouja, eerst maar eens vertellen hoe ik aan suusje gekomen ben..
Ik was vandaag aan het winkelen in Oss met mijn moeder, toen we een superschattig konijntje in de pet's place zagen.. het was liefde op het eerste gezicht, ik moest en zal dat konijntje hebben..

Mijn moeder vond hem ook heel erg leuk, maar mijn vader die heeft gezegd, er komt hier geen konijn in. Nu heb ik thuis zo snel mogelijk (een half uur) iets verzonnen en het hem toen met hulp van foto's en uitleg aan hem gevraagd, en tot mijn grote verbazing zei hij ja! Dus hup gelijk de auto in, weer die 20 km rijden, en daar zat ie dan.. een half uurtje voor sluitingstijd kon ik mijn konijntje in mijn armen sluiten

Ik heb aan mijn zusje van 12 beloofd dat zij er ook gewoon lekker mee mag spelen en kammen, ik betaal alle kosten.
Suus is 10 weekjes oud, en 25 cm klein. Hij verblijft nu tijdelijk in een cavia hokje, want ik moet nog even een leuk hok voor hem kopen. Ik zit nog te twijfelen om hem naar buiten te doen als het warm genoeg is, of dat ik hem binnen hou. Want als ik hem gewoon in een ruim konijnenhok hou binnen komt hij ook niks te kort, aangezien ie gewoon door het huis rond mag hupsen.
Ik ga nog een rennetje voor hem kopen, met dak, die ik in het gras kan zetten zodat ie af en toe ook lekker kan grazen.
Suus is echt heel erg tam en extreem rustig, hij is het al vanaf zijn geboorte gewend om op schoot te zitten en hij kan echt uuuren lang bij je zitten
Terwijl hij ook hel erg nieuwsgierig is en zijn kleine oortjes constant aan het draaien zijn. Het enige zielige aan suus is dat suus een jongetje is

Ik heb gelijk een kammetje gekocht, en selective voer voor jonge konijntjes.
Helaas voor suus komt er geen vriendje bij. Hij krijgt wel alle aandacht die hij zich kan wensen en mag lekker los
Ik zit erover te twijfelen of ik de haartjes boven zijn ogen een beetje weg knip (maar niet dat het er geknipt uit ziet) aangezien alles voor zn oogjes hangt. Wat zal ik doen?
Nou.. kijk en geniet (en smelt
) van suus!Zijn mooie blauwe oogje! (dat heeft hij aan beide kanten)

Nu al een model

Hier wast ie zich!

En dit is suus toen ie net uit zijn reismandje kwam.

Meer foto's en topic's volgen!
xxx
. Toet heette die van mij en dr maatje heette Henkie haha.
Vanaf de zomer doen als het warm is en dan kan 'ie altijd buiten zitten.
Daar knipten we de haartjes rondom de ogen weg, omdat hij er ontstoken oogjes van kreeg. Let bij een teddy konijntje ook goed op de haren op de onderkant van de achterpootjes en bij z'n billen, die gaan erg snel klitten. Ook kunnen ze wat fel zijn, maar ze zijn heel leuk te trainen, je kan ze allerlei trucjes leren. Ze zijn heel erg slim!