Kat die altijd praat... (greengrap!)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AustriaTrick

Kat die altijd praat... (greengrap!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 15:15

Tja,, raar iets maar goed,
Ik heb een kat van 2 jaar oud, ik heb haar vanaf kitten, ze is een van de kittens van mijn andere kat. Ze is super hecht aan mij, ik kan niet de deur uit zonder dat ze alles bij elkaar jammert -O- En wanneer ik thuis kom is ze dus, ( dag en nacht! ) aan het mieuwen en geluidjes maken, echt elke minuut, eerst was het wel lief, maar nu word iedereen in huis er gewoon gestoord van, echt de hele tijd door zit ze gewoon 'te praten' -O- Oftewel aandacht opeisen, en dat krijgt ze echt megaveel, ze slaapt zelfs bij me.
Maar iedereen word er ietswat gestoord van dat ze dr bekje altijd open heeft -O-
Er is vast niet veel aan te doen... maar wie weet raad voor iemand die nu heel veel slapeloze nachten heeft... -O-

Rennie89

Re: Kat die altijd praat... (greengrap!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:17

Ik heb ook een mekkerende poes, gelukkig kan ze ook stil zijn maar dan vind ze wel iets anders dat lawaai maakt :+ (zoals bijvoorbeeld tijdschriften stuk scheuren)

Niet veel aan te doen, je leert er mee leven :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:20

Die van mij praat ook graag, vooral als we naar bed gaan en hij het er niet mee eens is. Maar een 'Cesar Milan Shhhhhh' werkt erg goed bij die van mij, zelfs als ik op de slaapkamer ben met de deur dicht en hij in de gang. Meestal is ie dan meteen stil.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:22

Bij mij werken knuffels gooien erg goed :') maar vaak is dat een tijdelijke oplossing :') (kleine knuffels :') geen grote :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:22

lifaya schreef:
Bij mij werken knuffels gooien erg goed :') maar vaak is dat een tijdelijke oplossing :') (kleine knuffels :') geen grote :') )

Knuffel werpen? Das een leuke hobby? :')

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:25

haha,
hier hebben we der ook zo eentje :)
maar deze is nog een tikje erger.
ze springt deuren open en kruipt onder de dekens en gaat altijd en overal opliggen waar ik mee bezig ben : laptop/boek oid.
ze heeft niet voor niks de bijna piep erachter bengel piep

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 15:26

esmolove schreef:
haha,
ze springt deuren open en kruipt onder de dekens en gaat altijd en overal opliggen waar ik mee bezig ben : laptop/boek oid.

Ohh jij ook! jeetje deze doet dat ook, ze ligt nu ook half op mn toetsenbord... -O- en spullen gooien en de kamer uitjagen,, heeft geen zin, ja 2 minuten.. dan gaat ze staan janken in de huiskamer en word ze op mn kamer gedumpt

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:26

ik heb er nu ook 1 hoor.. zodra ik weg ga en de tussen deur dicht doe mauwt ze al en als ik terug kom ook.-.- Maar nu ook zit achter de computer en mevrouw loopt maar te mauwen

wollie2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:27

Onze middelste poes is s nachts heel erg lawaaierig, die mag dus meestal de halve nacht in zn reismandje doorbrengen (is wel een redelijk grote) en dat gaat redelijk goed!

Maar ja, dat kun je moeilijk de hele dag doen! ;)
Je hebt wel meerdere katten dus? ze kan niet eenzaam zijn...

Rennie89

Joolien schreef:
lifaya schreef:

Knuffel werpen? Das een leuke hobby? :')

Absoluut, vervelende is wel dat knuffels opraken en de kat maar doorgaat :')

Anoniem

Dat is volgens mij echt kattendominantie. Hetzelfde als bij honden. Die laat je toch ook niet op je toetsenbord zitten :P

SAKKIA

Wij hebben er ook 1 en ze doet het ook alleen maar bij mij. Hele gesprekken kan ik met haar voeren, maar ik betrap haar er de laatste tijd steeds vaker op dat ze het ook doet als ik niks tegen haar zeg :=

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 15:29

wollie2004 schreef:
Onze middelste poes is s nachts heel erg lawaaierig, die mag dus meestal de halve nacht in zn reismandje doorbrengen (is wel een redelijk grote) en dat gaat redelijk goed!

Maar ja, dat kun je moeilijk de hele dag doen! ;)
Je hebt wel meerdere katten dus? ze kan niet eenzaam zijn...

We hebben er 4 :+ Dus nee dat kan niet, opsluiten dan krijg je zoon 'kater gemieuw ' oftewel alsof ze vermoord word,

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 15:31

Joolien schreef:
Dat is volgens mij echt kattendominantie. Hetzelfde als bij honden. Die laat je toch ook niet op je toetsenbord zitten :P

Eraf gooien betekent dat alle snoeren eraan gaan :j gaat ze dan in hangen uit protest, is er geen 'kattenfluisteraar? '

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:33

AustriaTrick schreef:
Joolien schreef:

Eraf gooien betekent dat alle snoeren eraan gaan :j gaat ze dan in hangen uit protest, is er geen 'kattenfluisteraar? '

Tja toch consequent blijven, duidelijk zijn. Denk niet dat het heel anders werkt als met honden. Heb je een boel geduld en tijd voor nodig.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:34

Mijn poes weet bijvoorbeeld ook dat ze met haar poten van mijn bord moet afblijven als ik nog aan het eten ben :+ Maar daarna mag ze het haar bord noemen :') kan ook gewoon voedsel "claimen" en voor haar neus leggen. Heel sneu :') want ze is echt geobsedeert door eten, maar je moet idd goede grenzen stellen.

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:35

AustriaTrick schreef:
esmolove schreef:
haha,

Ohh jij ook! jeetje deze doet dat ook, ze ligt nu ook half op mn toetsenbord... -O- en spullen gooien en de kamer uitjagen,, heeft geen zin, ja 2 minuten.. dan gaat ze staan janken in de huiskamer en word ze op mn kamer gedumpt

het is zelf zo erg geweest dat ze met mij mee naar de wc glipte. ze zat toen nog bij mijn ma en mijn tante die uit een heel net gezin komt/heeft moest naar de wc. en bengel erachteraan. :o
mijn vriend gooit der vaak van bed met weinig resultaat (ze geeft kusjes maar ook bijna tongzoenen :+
nu woont ze al een jaar bij ons, (heb der ook van kitten af aan ze is bij ons geboren).

ze is nu buiten gelukkig.
ze heeft btw een tijdje het woord ''makreel'' gezegd maiuw maiuwww

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 15:38

Joolien schreef:

Eraf gooien betekent dat alle snoeren eraan gaan :j gaat ze dan in hangen uit protest, is er geen 'kattenfluisteraar? '[/quote]

Tja toch consequent blijven, duidelijk zijn. Denk niet dat het heel anders werkt als met honden. Heb je een boel geduld en tijd voor nodig.[/quote]
Ben ik ook altijd geweest, ben erg streng voor mn dieren ( wel rechtvaardig hoor ) :=
MIschien heb ik t zelf ook wel gedaan door altijd hele verhalen tege dr aan te l*llen aangezien ik dat doe met al mn dieren

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 15:40

esmolove schreef:
haha,

Ohh jij ook! jeetje deze doet dat ook, ze ligt nu ook half op mn toetsenbord... -O- en spullen gooien en de kamer uitjagen,, heeft geen zin, ja 2 minuten.. dan gaat ze staan janken in de huiskamer en word ze op mn kamer gedumpt[/quote]

het is zelf zo erg geweest dat ze met mij mee naar de wc glipte. ze zat toen nog bij mijn ma en mijn tante die uit een heel net gezin komt/heeft moest naar de wc. en bengel erachteraan. :o
mijn vriend gooit der vaak van bed met weinig resultaat (ze geeft kusjes maar ook bijna tongzoenen :+
nu woont ze al een jaar bij ons, (heb der ook van kitten af aan ze is bij ons geboren).

ze is nu buiten gelukkig.
ze heeft btw een tijdje het woord ''makreel'' gezegd maiuw maiuwww[/quote]
Hahaha heb je ook dat wanneer je gaat douchen of naar de wc gaat ze voor de deur gaat jammeren? haha en proberen open te breken. En dat tongzoenen dat snap ik ook.. smorgens je hele gezicht afgelebbert ( ook je ogen...) omdat ze vind dat ik waker moet worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:41

Sorry maar dat gelebber vind ik niet heel gezond :') ze likken ook net zo rustig hun kont af nadat ze op de bak zijn geweest :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:42

siamees toevallig?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:42

Joolien schreef:
Sorry maar dat gelebber vind ik niet heel gezond :') ze likken ook net zo rustig hun kont af nadat ze op de bak zijn geweest :')

Aaaah joh,daar krijg je weerstand van! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 15:43

taverno schreef:
Joolien schreef:

Aaaah joh,daar krijg je weerstand van! _/-\o_

Gadver :')

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 15:43

Joolien schreef:

Aaaah joh,daar krijg je weerstand van! _/-\o_[/quote]

Gadver :')[/quote]
Ja ewwwww :')

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-12 15:44

stef schreef:
siamees toevallig?

Huistuin en keuken kat ala zwart wit :j