Hellppp mn poezell is stout geweest

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Hellppp mn poezell is stout geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:22

Bokker :j

Mijn mooie poezell was naar buiten gevlucht toen ze krols was,
en toen werd ze gedekt onder toezient oog van baasje? :')
Baasje dacht uhhmmm en nu??
Mannetjes poezelll zag baasje en is toen heel hard weggerend..

Dus ik dacht van nou dat is vast niet raak.
MAARRRR nu we een paar weken verder zijn is mijn mooie meisje wél heel
erg dik geworden en is ze dus wel zwanger..

Ik denk dat het binnen een week geboren word, we hebben een mooi plekje voor haar gemaakt zodat ze rustig kan bevallen

Ben stiekum wel heel benieuwd wat eruit komt.
Als de kittens oud genoeg zijn, breng ik mijn meisje naar de DA en word ze gesteriliseerd.

Bandiet als kitten
Afbeelding

Nog een x
Afbeelding

En nu word ze zelf al mama hele rare foto ze kijkt een beetje scheel :') _/-\o_
Afbeelding

Ben benieuwd hoeveel en wat voor kleurtjes eruit komen!

CarinaR

Re: Hellppp mn poezell is stout geweest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 17:34

Wat een boef... Ben erg benieuwd naar de kittens.
Heb je al evt baasjes?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:24

Nee ik heb nog geen baasjes dus nog bokkers die een leuk kitten wil???

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:25

Oooh ooh, een echt 'oeps' nestje!
Mag ik vragen waar ongeveer je woont? (mag ook via pb)
M'n zus is nog op zoek naar 2 kittens! (over een paar weken pas hoor, dus dat zou mooi uitkomen :) )

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:27

Haha, wat een boef!
Hier ook graag een pb'tje waar je woont ;)
weet je ook toevallig welke kleur de aanstaande vader waarschijnlijk zal zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:28

Ter Apel Grens van Drenthe.
Ze mogen gratis weg, En alleen naar een heel goed tehuis.
Bandiet (moeder) heeft een hele aparte kleur (Red Point en dus blauwe ogen)
Ik hoop dat er een paar mooie kleuren uit komen.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:36

Ooh, helaas, dat is hier zo'n 2 uur vandaan! ;(
Jammer zeg!

In ieder geval heel veel plezier alvast van de kleintjes, ik hoop dat de bevalling goed gaat en dat ze allemaal in goede gezondheid zijn! :+:

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:40

Is ze niet doof en/of blind gezien haar twee blauwe ogen? Weet dat als ze 2 kleur ogen hebben vaak aan 1 kant doof zijn (de kant van blauw oog). In dat geval zou ik wel de nieuwe eigenaars melden dat ze mogelijk een doof kitten kunnen krijgen.

Wij krijgen niet heel vaak witte katten in opvang maar weet me wel diverse witte te herrinneren met blauwe ogen die echt doof waren.

Oh :D kijk goed en zie dat ze wel kleur heeft dat maakt de kans weer al wel kleiner. Welke kleur was paps?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:42

Nee hoor, Alleen Spierwitte katten met 2 blauwe ogen zijn of dood of blind.
Als er ook maar 1 gekleurd haartje tussen zit is het dier niet doof of blind.

Deze poes is een red point van de RegDoll dus die blauwe ogen horen hierbij.
Daarkomt bij dat er kleur in de vacht zit, de vacht is creme en ze hebben lichtbruine/rode oortjes neus en staart.
Ik heb ook een kater die is spierwit en heeft 1 blauw ook en een 1 groen oog ook die is niet blind of doof doordat hij dus
2 verschillende kleuren ogen heeft ipv 1 blauw en 1 bruine.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:50

Mooie poezel! Helaas geen plek voor een kleintje, maar het lokt wel heel erg... :o
Wit met blauwe ogen hoeft niet blind of doof te betekenen. Geeft alleen een grotere kans op blindheid of doofheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:20

Ach zo'n lief klein katje erbij kan toch geen kwaad haha!

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 23:28

Prachtige kat, heb een gecastreerde kater in de kleur red point met blauwe ogen naast me liggen :).
Ben benieuwd welke kleur kittens er van voort komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:27

Ow echt?
Is hij ook gedrongen?
En heeft hij een mega dikke staart?
Ik ga vandaag even weer foto's maken van bandiet 't lijkt wel alsof ze een
bal in der buikje heeft :j

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:33

Oeh, wij willen misschien ook nog een poezeltje erbij, maar paps is het er nog niet helemaal mee eens... mam wel dus de helft heb ik al :'') en je woont ook niet zo ver van ons vandaan! Ik houd dit even in de gaten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 09:41

Haha dat gaat hier ook altijd zo, mam wil wel maar pap....
Flink doorzeuren en straks foto's laten zien haha

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:08

Tsjah, paps wil ook wel maar die wil het niet eerder dan dat onze bejaarde hond de pijp uit is... :') maarja, hij wilde niet eens één kat voor die tijd en die hebben we ondertussen ook al... En als de kids net zo knap worden als moeders dan zwicht 'ie vast wel }>

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:12

Leuk hoor! Mijn moeder is echt exact hetzelfde overkomen als jou! Die kittens worden ook deze week verwacht.

Wel even een tip, pas op met het gratis weggeven, mensen kunnen zich voordoen alsof ze een kitten het beste plekje van de wereld kunnen geven maar ondertussen wordt het slangenvoer.... Hier heb ik zelf helaas ervaring mee met zogenaamde vrienden, die hadden ergens 2 gratis kittens gehaald, mensen het beste huisje beloofd, ik wilde op kittenbezoek gaan, want dat is toch leuk als vrienden 2 beestjes hebben lopen, bleek dat het alleen maar voor de slang diende....

Vraag dus gewoon een kleine bijdrage, dan ben je al wat zekerder dat mensen iets serieuzer zijn :-)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:20

Wat een leuke kat heb je! Ik ben benieuwd naar de kittens

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:25

volbloedfan schreef:
Deze poes is een red point van de RegDoll dus die blauwe ogen horen hierbij.

Ragdoll ;) voor als mensen willen googelen. ;)

Welke kleur is de pappa?

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:25

AngelofLove schreef:
Leuk hoor! Mijn moeder is echt exact hetzelfde overkomen als jou! Die kittens worden ook deze week verwacht.

Wel even een tip, pas op met het gratis weggeven, mensen kunnen zich voordoen alsof ze een kitten het beste plekje van de wereld kunnen geven maar ondertussen wordt het slangenvoer.... Hier heb ik zelf helaas ervaring mee met zogenaamde vrienden, die hadden ergens 2 gratis kittens gehaald, mensen het beste huisje beloofd, ik wilde op kittenbezoek gaan, want dat is toch leuk als vrienden 2 beestjes hebben lopen, bleek dat het alleen maar voor de slang diende....

Vraag dus gewoon een kleine bijdrage, dan ben je al wat zekerder dat mensen iets serieuzer zijn :-)

Dat vind ik echt heel gemeen.

Bij het nestje waar mijn kat uitkwam, zaten twee kittens die door de baas bestempeld werden als 'lelijk' Dus de baas was bang dat die nooit ene huisje zouden vinden en die heeft ze toen in een doek in de vriezer gelegd..... :(

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:27

Ja ik snap ook niet dat mensen dat kunnen doen hoor... Het zijn ook geen vrienden meer van me, ik ben dusdanig pissig op ze geworden dat ik geen contact meer met ze wilden hebben.

Maar daarvoor waarschuw ik de TS even, vraag gewoon een kleine bijdrage, dan haken dit soort mensen al af....

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:31

xJolien schreef:
Ooh, helaas, dat is hier zo'n 2 uur vandaan! ;(
Jammer zeg!

In ieder geval heel veel plezier alvast van de kleintjes, ik hoop dat de bevalling goed gaat en dat ze allemaal in goede gezondheid zijn! :+:

Hey, al het goede komt van ver he ;) .

TS, is al een paar keer gevraagd, wat voor kleur heeft de vader?

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:32

arans schreef:
AngelofLove schreef:

Dat vind ik echt heel gemeen.

Bij het nestje waar mijn kat uitkwam, zaten twee kittens die door de baas bestempeld werden als 'lelijk' Dus de baas was bang dat die nooit ene huisje zouden vinden en die heeft ze toen in een doek in de vriezer gelegd..... :(

Dat meen je niet???? _-:( _-:( :r
Laat ze ze dan hier brengen! Hoe lelijk ook. Ze zijn welkom.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 10:59

Ik denk wel dat het vaker voorkomt hoor dat niet-zulke-knappe katten moeite hebben met een huisje vinden. Ik heb hier 2 'lelijkerds' rondlopen, althans volgens sommigen. :P

De één komt uit een nestje van onze plaatselijke slagerij, z'n poes was stout geweest en had kleintjes. Volgens mij een nestje van 5 en wij hadden eerste keus, dus ik had een heel mooi poesje uitgekozen. De 3 anderen hadden snel een baasje maar er bleef er 1 over, nouja die hebben wij dus maar meegenomen toen we de andere ophaalden. ;) Moest thuis wel uitleggen hoe het kon dat 1 kat op magische wijze 2 katten was geworden. :P

De andere is net als in de OP een Ragdoll, maar dan wel een langharige, hij heeft een aftekening die niet gebruikelijk is (lees: op de foto is hij een half jaar en net wakker _O- ). Die bleef ook vrij lang over, ik krijg nu af en toe nog te horen dat hij een veel mooier zusje had zitten, maar dit is de mooiste en stoutste kat die ik ken. :D Sommigen maakt het nou eenmaal uit hoe hun dier bij het interieur past, ofzo. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 11:03