Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Crista schreef:mijn vriend en ik nemen de hond eigenlijk (bijna) overal mee naartoe. Momenteel ben ik aan het afstuderen en heb ik de hond regelmatig bij me. Als mijn vriend straks weer vollop aan het werk is zal de hond, als het kan, met hem mee gaan en anders met mij naar mijn afstudeerbedrijf.
meikemarieke schreef:Hier lopen er ook altijd 2 honden op kantoor, is geen probleem.
Maar ik vind het persoonlijk wel eerder lastig dan dat het mn stress verlaagt
de honden staan constant aan de deuren te krabbelen omdat ze erdoor willen en zitten ook weleens te blaffen, wat erg vervelend is als je aan het bellen bent.
Eddy_Rocks schreef:meikemarieke schreef:Hier lopen er ook altijd 2 honden op kantoor, is geen probleem.
Maar ik vind het persoonlijk wel eerder lastig dan dat het mn stress verlaagt
de honden staan constant aan de deuren te krabbelen omdat ze erdoor willen en zitten ook weleens te blaffen, wat erg vervelend is als je aan het bellen bent.
Wat voor werk doe je?
Eddy_Rocks schreef:Crista schreef:mijn vriend en ik nemen de hond eigenlijk (bijna) overal mee naartoe. Momenteel ben ik aan het afstuderen en heb ik de hond regelmatig bij me. Als mijn vriend straks weer vollop aan het werk is zal de hond, als het kan, met hem mee gaan en anders met mij naar mijn afstudeerbedrijf.
Hebben de bedrijven daar geen moeite mee dan?

Elevien schreef:Het stond vandaag toevallig in de Metro dat een hond meenemen naar je werk stress verlagend werkt.
http://www.newreadmetro.com/show/en/Met ... 0403/2/14/
Bladzijde 15, rechts bovenin
atilla schreef:Ik sta hier wel van te kijken... het gemiddelde kantoor zal het toch niet op prijs stellen als zijn werknemers hun honden meenemen?
Werken jullie allemaal op kleine kantoortjes?
Denk niet dat ik later mijn hond mee kan nemen
. Werk op een manege / pensionstal dus kan mooi ! Ze vinden het daar wel gezellig, en voor de hond is het leuk.
.