Mijn kater Flip is dus een echte buitenkat. 's avonds kwam hij weer naar binnen en hij liep in slowmotion heel leuk om te zien maar daarbuiten ook zielig. Hij heeft de hele dag liggen slapen terwijl hij normaal super actief is.
Mijn moeder merkte dat het niet helemaal goed zat en heeft de volgende dag de DA gebeld. Kat had ook een bobbel in zijn buik dus mijn moeder dacht in eerste instantie aan een tumor. Volgens de dierenarts was het gewoon een vetophoping niks ergs dus. Maar waar hij zich wel zorgen over maakte was dat mijn kat door het lint ging als hij zijn buik aanraakte. Na een verdoving ging het beter en de DA schreef een antibiotica kuur voor. 'S avonds ging het steeds slechter, mijn moeder heeft mijn oom gebeld ( mijn vader was werken ) die is dol op katten dus kwam meteen. DA nog maar een keer gebeld die verwees ons door naar kliniek in België. Dus mijn moeder en mijn oom om 8 uur 's avond naar België met Flip. Toen hebben ze voor een echo zijn buik kaalgeschoren en de DA zag meteen wat er mis was; zijn buik was helemaal blauw van de bloeduitstortingen. Mijn moeder kreeg de keus: of een 1 jaar oude kat in laten slapen of een dure operatie. Mijn moeder heeft gelukkig voor de operatie gekozen. Hij is dus waarschijnlijk door iemand uit de buurt in zijn buik getrapt en had 5 sneeën in zijn buikwand. Volgens de DA had hij het niet gehaald als we een dag later waren geweest. En dan komt de rekening. 600 euro voor de operatie en 400 euro aan medicijnen. Mijn moeder heeft dus ook gezworen dat als ze er ooit achter komt wie het was er een rekening in zijn brievenbus valt.
Achteraf ben ik blij dat mijn kleine boefje er nog is en is alles gelukkig goedgekomen met kleine Flip

2 maanden voor operatie
heb je een vermoeden of helemaal niet? Dat mensen zo kunnen zijn, onbegrijpelijk.. Arm beestje.. hopelijk knapt die wel op. 
Gelukkig gaat Flip nu een mooi leventje krijgen, hele lieve foto trouwens