Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

tanec_meisje schreef:Dat lijkt me dan weer zo plat? Ze houden er nogal van om zich lekker ergens 'in' te nestelen zeg maar, daarom is de bank ook favoriet als ik even niet op let
Of valt dat erg mee? 

onze shasta heeft een mat van "lex&max" maar die was binnen een week stuk.... ligt er wel veel op...
Denk niet dat er voor ons nog ruimte zou overblijven haha! Bank mocht eerst wel maar tis een stoffen bank en moest elke dag een half uur met de stofzuiger aan de gang om de haren eraf te krijgen, was niet echt leuk meer... Zou trouwens best (als ik de ruimte had) een oude bank als hondenbank gebruiken, plaid erover en klaar :Jtanec_meisje schreef:Machie: Heb jij dan een heeeel groot ben en hele kleine honden ofzoDenk niet dat er voor ons nog ruimte zou overblijven haha! Bank mocht eerst wel maar tis een stoffen bank en moest elke dag een half uur met de stofzuiger aan de gang om de haren eraf te krijgen, was niet echt leuk meer... Zou trouwens best (als ik de ruimte had) een oude bank als hondenbank gebruiken, plaid erover en klaar :J

tanec_meisje schreef:avalonnancy: Dat Biabed ziet er best ok uit. Wel prijzig maar als het echt zo degelijk is zou ik dat er wel voor over hebben. Meer mensen ervaring hiermee?
avalonnancy schreef:hier absoluut favoriet voor hond en baas het bia bed!!! Super, gaat een eeuwigheid mee heb ze al een jaar of 9 en ze zien er nog als nieuw uit. Heel makkelijk schoon te maken Hieronder onze nieuwe aanwinst: Lizzy ( is nu 4 dagen bij ons) in haar bia bed
Even gegoogled