Voor mij en voor mijn vriend geen probleem....
Alleen onze huidige kat is nogal gehecht aan haar alleenrecht in huis. We hebben ooit een keer een paar dagen een aanloper in huis gehad en onze eigen kat werd heel onzeker en bang en heeft zelfs mij een keer aangevlogen toen ik haar vanachter plotseling benaderde. Dit was nog nooit eerder gebeurd en ik schrok er van. Nadat de aanloper weer was opgehaald door de eigenaren heeft poezebeest nog een week nodig gehad om weer een beetje tot rust te komen. De gedragsverandering was echt enorm, eigenlijk wilde ze gewoon niet meer in huis zijn

Poezel is heel erg onzeker, snel bang, wil niks van vreemde mensen weten, mijn vriend vind ze alleen leuk als hij misschien wat te eten voor haar heeft. Ik ben de enige die alles met haar kan en waar ze ook naar luistert (zeldzaam bij katten volgens mij
Maar als ik zeg dat ze in haar mand moet en niet moet klieren gaat ze braaf in haar mand
) Maar goed nu dus het dilemma, is het eerlijk tegenover onze kat om er een kat bij te nemen en hoe groot is de kans dat dit goed gaat?
Ik wil absoluut het beste voor mijn poezel en mocht het niet mogelijk zijn dan komt er natuurlijk geen poes bij.
Heeft iemand hier ervaring mee?
)

niet op schoot trouwens, zelfs niet op de bank maar gewoon in de buurt