casteratie kosten in limburg kat/hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

keona

casteratie kosten in limburg kat/hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 10:16

ik ga binnen kort mijn katten(katers) en mij reu laten helpen.

nou ben ik benieuwd naar de kosten van de dierenartsen in limburg.

dus heb jij je kat/hond laten helpen in limburg,vermeld dan even waar en wat het koste en hoe de zorg was en of je tevreden was,ook even zeggen of het een kater/poes was of teef/reu.

Anoniem

Re: casteratie kosten in limburg kat/hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:19

Ik denk niet dat de kosten zozeer provincie gerelateerd zijn, je kan dus beter verschillende klinieken bellen en informeren naar de prijs :j

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:21

dat was ook mijn gedachte

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-12 10:29

ja maar er zijn vast mensen die hun hond/kat hebben laten helpen en dus een prijs indicatie van een da hebben.dan hoef ik al niet te gaan bellen,naar deze
Relaxed schreef:
Ik denk niet dat de kosten zozeer provincie gerelateerd zijn, je kan dus beter verschillende klinieken bellen en informeren naar de prijs :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:34

Bellen gaat toch veel sneller? Je krijgt hier alleen een juiste prijsindicatie als diegene net heen is geweest met zijn/haar hond/kat.. Daarbij kan het ook nog zijn dat diegene dan aan de andere kant van de provincie zat en dan kan het nog niet uit qua reiskosten. Ik snap dus niet waarom je niet gewoon ff een paar praktijken in je eigen omgeving belt ;)

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 10:41

Was ook mijn gedachte gewoon dierenartsen bellen prijzen zijn per dierenarts anders.
heb vorige week kater(€35,-) en poes(€80,-) laten helpen en dit was een aanbieding(wat nu bij meerdere is trouwens) en onze hond was tegen de €200, aan voor casteratie voor een reu maar daarmee verschilt het welk gewicht de hond heeft.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 16:07

Sterilisatie van een teef (castratie eigenlijk) is wel even een ander verhaal dan castratie van een kater, bij teefjes is het een buikoperatie die soms ook nog per kijkoperatie wordt gedaan. De prijs hangt daarbij van veel factoren af maar voornamelijk van het gewicht van de hond en dan zit je al snel in de honderden euro's te kijken. Bij katers komt het uit op een euro of 50 meestal. Dus dat is totaal niet vergelijkbaar :)

Even rondbellen is het snelst hoor, hoewel veel praktijken en klinieken dit soort standaard prijzen ook op de website hebben staan :)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 19:58

katers ben je snel rond de 35 euro per kater kwijt en hond ligt aan de grote. 150 euro zou ik wel vanuit gaan.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 06:23

kijk is even bij dierenarts ell die is erg goedkoop :j

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:00

Een hoop dierenartsen hebben dit inderdaad op de website vermeld staan. Daarnaast zou ik even bellen, dat gaat toch makkelijker en sneller dan het hier vragen?
Overigens zou ik me niet blind staren op prijzen maar op een dierenarts waar je een goed gevoel bij hebt. Ik neem aan dat je al met de dieren bij een dierenarts bekend bent? Dan kun je daar toch het beste heen?

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 17:26

In iedergeval is het hoogveld erg duur.. wel goede service. Maar heel duur.

In België is het volgens veel mensen goedkoper, misschien kan je het daar laten doen als je niet teveel uit wil geven.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 17:29

het is al gebeurt,en ik was er ewoon nieuwschierig naar.bedankt voor de berichten