), maar ik ga het toch een weekendje proberen in april, mijn hond gaat voor het eerst naar een hondenpension.Onze hondenoppas krijgt een baby en aangezien mn hond helemaal geen ervaring heeft houdt dat voorlopig iig op, onze 2e oppasoptie wil niet meer. Hoewel ik zelf het liefst hond mee neem op vakantie, wil vriendlief nu ook eens met het vliegtuig weg en aangezien hij best al wel erg veel opoffert voor mijn beestenboel moet ik nu toch maar een keer overstag..... We willen in het najaar namelijk een weekje ver weg, dus ja dan kan hondje helaas niet mee... Daarom volgende maand een weekendje proberen voordat we de echte vakantie gaan boeken....
Maar ik vind het echt erg spannend.... Een vriend van m'n vriend heeft een pension, en het ziet er erg netjes uit, vriendelijke mensen en genoeg speelweidjes. Ik heb alleen geen flauw idee hoe mn hond het daar gaat doen. Ze is wel vaak meegeweest op vakanties en uit logeren geweest en ze heeft nooit heimwee problemen gehad, maar ja een pension is natuurlijk weer wat anders. We gaan iig buiten de drukke seizoenen, dat scheelt misschien wat drukte. Ik hoop maar dat mn hond het allemaal wel interessant vind en zich er goed bij voelt... maar ja als je het nooit probeert weet je het natuurlijk ook niet... en ik heb helaas niemand anders die op kan passen.

JEUJ spelen!!!