Ik maar weer weg jagen, denia erop af sturen (haha bijten doet ze niet maar ze rent er achteraan) Vreselijk. Heb wel tig keer gehad, dat ik in de stront trapte, of aan mijn handen had zetten tijdens het tuinieren. Vreselijk gewoon! Zelfs een keer dat ik twee stenen wilde pakkel van een stapel, dat ze ertussen hebben zitten zeiken. Ik heb helemaal geen hekel aan een kat en vind het super lieve beesten. maar vind wel dat eigenaren ze gewoon bij zich moeten houden, zodat een andere er geen last van heeft.
Zou eigenlijk verboden moeten worden om katten zomaar buiten te laten in andermans tuinen.
Wie heeft er nog meer last van?? Of ben ik de enige??
Wat kan ik doen om ze weg te houden?

de vogels in de bomen schijten toch al fanatiek op t terras haha
de katten begraven het tenminste nog in de tuin.

. Ze schijten in onze eigen tuin of aan de overkant in het zand..
Ik neem aan dat je bedoelt dat als de eigenaar weet dat de kat overlast veroorzaakt bij omwonenden, dat het netjes zou zijn als ze zelf maatregelen zouden treffen. Echter is het geloof ik niet verplicht bij wet, en kan hij zijn dat de eigenaar ook geheel niet op de hoogte is. Als er niemand is die klaagt, komt je dat alleen niet te weten. Dus ik heb absoluut begrip voor de eigenaren die hun tuin niet standaard in een vesting veranderen.