ons lieve hondje van 4 maanden oud (herderXcollie)
had afgelopen maandag avond onder de verwarming vastgezeten met haar heupje,
het leek de eerste uurtjes niet zo erg het was rood en mooi dicht ze had alleen een kleine schaafplek
dinsdag toch meteen naar de dierenarts gegaan en zalf gekregen en een opblaaskap zodat ze er niet aan kon likken,
woensdag kwam en de wond leek erger te worden ipv beter en ze kon er toch weer bij
weer naar de dierenarts toe en een grotere kap gekregen...,
donderdag brak aan en de wond werd steeds erger en erger weer

DA gebelt en die zei kijk het maar nog een dagje aan,
vrijdag was de wond nog erger en begon te ruiken (ontstoken)
weer naar de DA hond kreeg een nog grotere kap (ze kreeg haar pootje nog in de kap geduwt),
en antibiotica de DA zei tegen ons dat er een grote huidflap los was maar wel levenvatbaar was (roze),
als het roze bleef zou er niks aan de hand zijn en zou het mten dichtgroeien,
vandaag zagen we echter dat de hele huidflap (binnenkant heup) gewoon LOS hing
weer DA gebelt (spoed nummer) en we konden om half 3 bij een andere dierenarts terecht,
daar aangekomen heeft de DA meteen gezegt we moeten opereren ,
ze hebben de huidflap weggesneden (eerst een verdoving prik) en onder narcose gebracht met gas,
1,5 uur zijn ze ermee bezig geweest,
hele wond schoongemaakt,
rafel randjes weggesneden en dichtgehecht
uit de narcose gehaald en alles was gelukkig goed gegaan,
we hebben een antibiotica kuur nu voor 10 dagen
en ze heeft pijnstillen gekregen,
de DA van vandaag vertelde ons dat ze verschrikkelijke pijn gehad moest hebben ,
want de verwarming had zo'n 5 cm onder haar huid gegaan waardoor het niet te zien was dat ze eigenlijk een grote wond had

ben er best boos over dat onze eigen DA het niet eerder had gezien
ze is gelukkig weer een stuk vrolijker (doordat ze geen pijn meer heeft)
ik hoop echt dat mijn meisje snel weer rond kan huppelen zonder kap en zonder pijn
sorry voor het lange verhaal maar ik zit er echt heel erg mee vind het zo zielig