Ik heb zo'n 12 weken geleden een chihuahua pup aangeschaft. Momenteel is ze krantzindelijk en we doen hard ons best om haar buiten zindelijk te maken. Maar ze weigerd om maar iets buiten te doen. Ze houd het makkelijk een dag op en ik durf haar niet alleen buiten te laten omdat een gezin verderop in de straat een roofvogel hebben. Omdat wij in lichte paniek raakten kochten we een boek over de chihuahua ( aan te raden trouwens ). We hebben de tips braaf opgevolgd alleen het resultaat was somber.. Geen een druppeltje doet ze buiten. Nu is ze al 22 weken en ze nadert de pubertijd waardoor de zindelijkheidstraining stukken moeilijker gaat worden. Nu zijn Chihuahua 's over het algemeen lastig met de zindelijkheid. Hoe hebben jullie jullie chihuahua zindelijk gekregen? Ik heb namelijk iemand gesproken en die vertelde dat hun chihuahua pas na 2 jaar zindelijk buiten was. Omdat ik zelf nog jong ben ( 13) leef ik nog bij mijn ouder ( dat is logisch ). Mijn vader walgt va. Die kranten in huis en stelde de eis dat ze over 3 maanden echt het onderhand buiten moet gaan doen. Dus, er is een lichte paniek. Hebben jullie tips of wat dan ook? Ik hoor het graag!
Groetjes en alvast bedankt,
Estelle