Gezocht: goed kattenpension in omgeving Vianen Utr

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Gezocht: goed kattenpension in omgeving Vianen Utr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 11:15

Hallo Bokkers,

ik zoek een goed kattenpension voor mijn poezels in de periode van 12/07 tm 18/07.
Graag in de omgeving Vianen Utr. straal 30 km. Voor een erg goed pension wil ik wel wat verder rijden.

Mijn 4 katten moeten bij elkaar kunnen blijven en graag zonder andere katten erbij. Dus geen gemende groep.
Ik wil nl niet dat ze in aanraking komen met andere katten ivm FIV en FELV of vlooien etc. of dat ze gaan vechten met vreemde katten. Ik ga er nl ook mee op shows en hou ze graag heel.

Kennen jullie een dergelijk pension laat het me dan zsm weten.

groet
Ciska

Carrera97

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 11:44

cissy

Re: Gezocht: goed kattenpension in omgeving Vianen Utr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-12 16:57

Bij de Rijpickerwaard zitten er wel meerdere katten bij elkaar zo te zien, maar ik kan ze eens bellen en gaan kijken, dank je voor de link.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:06

is een kattenoppas aan huis niks voor je? Ik ben zelf kattenoppas aan huis en de mensen bij wie ik oppas vinden het heerlijk dat hun katten in hun eigen verrouwde omgeving kunnen verblijven. Voor geval van nood hebben we boven ook een zolderkamer waar we wel eens een koppel oppaskatten hebben, die eigenaars nemen dan hun eigen krabpaal ed mee. Misschien dat er in jouw buurt ook ziets te vinden is?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:07

ED --> BB

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 10:04

Ik heb helaas een hele slechte ervaring met oppas aan huis. Er was toen iemand een week in huis maar als je geen katten gewend bent (of gewend bent dat ze gewoon buiten mogen lopen) dan kan het gebeuren dat iemand de deur per ongeluk open laat en er dan een kat ontsnapt. Of er komen kennissen van die persoon op visite die onbedoeld misschien de deur open laten.

Dat is me dus gebeurd. Ik woon aan een hele drukke weg en heb katten die alleen in de ren buiten komen, je kunt je dus voorstellen dat de schrik om me hart sloeg. De ontsnapte kat is gelukkig gevangen maar ik doe dat NOOIT meer!

Mensen die dat niet gewend zijn gaan dat een keer vergeten, daar kunnen zij niks aan doen maar ik ben als de dood dat er weer eentje ontsnapt. De meest veilige oplossing is dus een kattenpension, maar daar stel ik dus ook eisen aan omdat ik ze niet wil mengen met andere katten.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 13:02

http://www.hoteldekat.nl/
Misschien is dit wat voor je katten? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb er wel goede verhalen over gehoord. Is in Almere.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-12 11:52

Dank iedereen voor de links, het is niet meer nodig om voor die periode een pension te vinden, het is opgelost.