zij word in april 2 jaar, en voldoet ruim aan alle eisen van de club.(hd A, cotation 3, uitmuntend op shows, geweldig resultaat vd mag test, heeft dus met heel goed resultaat een franse en nederlandse karaktertest behaald)
Jolie du fond des camps is een beauceron teefje, een heel bijzonder hondje met een geweldig karakter! laat zich nergens door gek maken, bij een harde sirene die afgaat steekt ze haar neus er in
op shows ligt ze gerust te slapen
. is lief met mensen en kinderen en voor andere dieren, luisterd heel goed. en is een hele mooie en gezonde hond. en is altijd vrolijk.ze kruipt het liefst bij me op schoot om kusjes te geven

Uploaded with ImageShack.us

de reu die ik voor haar heb uitgekozen heeft zo n zelfde karakter, open,vrolijk,lief, baasgericht en een tikkeltje goed gek
. hij woont in zuid frankrijk en heeft zijn cotation 3 (karaktertest, hd A, uitmuntend op exterieur en gangwerk) Dasko des bergers de la vallee

hij heeft een mooie pedigree welke niet veel gebruikt is en hij zelf is ook nog niet gebruikt.
daarnaast denk ik dat hij meer bone kan toevoegen, vooral een wat bredere kop, het karakter kan behouden, gangwerk kan bevestigen en wat vollere vacht kan toevoegen.
en dasko woont ook samen met een teef

) met spammen haha 
En superspannend, ga je met je hond naar Frankrijk toe? Wat een leuk dier is het, veel succes met het hele avontuur
haha