Het uiteindelijke droomdoel zou zijn om hem mee te kunnen nemen naar ons strandhuisje, maar ook naar het bos bijvoorbeeld. Dit is natuurlijk erg lange weg om te gaan, misschien vind hij het buiten wel helemaal niks. Hoe ik dat verder nog ga aanpakken is nog van latere zorg.
Wat vinden jullie ervan? Kan een wat oudere kat er nog aan wennen? Moet ik hem dat wel aan willen doen? Naar strand is echt een ultieme droom, maar die kans is natuurlijk niet zo groot dat hij het leuk gaat vinden.
Of moet ik het als onhaalbare droom zien?
Uiteraard houd ik rekening met zijn gevoelige huid, zo zal ik een tuigje met bont oid aanschaffen en als hij veel in de zon komt zal ik daar ook een oplossing voor bedenken.
Fritz:
Dan moet je wel heel raar doen.
. vond het eerst ook eng en het tuigje vond ze niks, eerst in de armen genomen met tuigje, dan voor de deur en zo een stukje verder, en als ze het goed doet, belonen en iets lekkers of een brokje geven, nu neem ik haar mee aan het tuigje aan een uitlooplijn van mijn hondje wanneer ik mijn hondje uitlaat 

) maar nu is ze helemaal in dr nopjes als ze een boom aanvalt, een mug tepakken heeft, heen en weer spurt met dr staart kaas recht omhoog vrolijk mouwend etc etc