Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Dit is vast niet de reactie waar je zit op te wachten maar jij bent even hard schuldig aan het verhandelen van deze hond als alle andere. je zou je niet vreselijk moeten voelen, je had de kans om er iets aan te doen.
Schande hoor, zo spelen met een dier.
Billy schreef:Psies, speels bijtgedrag is af te leren, maar je moet er tijd in stoppen en consequent zijn.
Dat moet je sowieso bij het opvoeden van elke hond, dus als je dat niet van plan bent kun je beter geen hond nemen.
Ik ben het met Brave Spots eens.
liekec schreef:Je hebt ook niet eerst kennis gemaakt, en toen merkte je ook niet dat hij in je benen beet ofzo. Je doet een hond niet weg omdat hij teveel bijt, daar kun je gewoon iets aan doen, zeker als het speelsheid is. Valsheid snap ik, want dat kan gevaarlijk zijn.
BraveSpots schreef:Ik zou het beestje houden, tijd geven om zich aan te passen (dus ennkele maanden). Experts bij halen, alles uit de kast trekken en als het echt nodig is, dan maar gescheiden houden.
Maar ik zou uberhaupt niet zo'n hond in huis halen. Ik ken mezelf en m'n hond en wat bij ons past.