Urenlang staren uit het raam, naar het plekje waar hij zou kunnen verschijnen. Van spanning een krulletje in de staart. Gezien de liefde wederzijds is komt hij daar dagelijks ook echt tevoorschijn.. een puberkater van haar eigen leeftijd (maand of 7-8).
Zo gauw hij in de voortuin opduikt springt ze van haar plek, poten tegen het raam, heel opgewonden prrrr prrr iew iew.. vervolgens op en af naar mij, rond mijn benen draaien, oneindig kopjes, over de grond rollen, en ze MOET er uit.. snel snel doe die deur open!!!
Wat ik dan vervolgens ook doe, als goed getraind baasje, en dan zijn ze beiden door het dolle, en verdwijnen in de tuin.
Tegen donker staan ze weer alle twee aan de deur. Hij komt haar mooi weer afleveren, en vindt het duidelijk nog te vroeg om mee binnen te komen
Hij dus naar huis, zij diep in dromenland aan de kachel, tot het weer tijd is om smachtend aan het raam te gaan liggen.
Zooooo schattig

) gehad voor deze, maar die had echt een totaal ander karakter. Was een beetje een trut om eerlijk te zijn
.