WIE KENT DEZE HOND?? Al ruim een week wordt er een voornamelijk witte hond gezien in de weilanden bij straten die de Kamper heten achter Oldehove. Het dier is niet te benaderen. Is voornamelijk wit, zwarte kop en zwarte vlek op rechterflank. Het dier heeft een halsband om met een stukje lijn er nog aan vast. De hond is zeer vluchtig en rent alleen maar weg. Hond ziet eruit als een boerenfox . Wie hem ziet of weet van wie de hond is neem even contact op met www.dehoogehoeve.nl
Heb je een foto? Ik kan hem op de site niet vinden namelijk. Ik kom uit Oldehove dus ik kan eens rond vragen en een briefje ophangen in de winkels hier.
edit: foto al gevonden
Harmonie6
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-12 10:56
truselientje schreef:
Heb je een foto? Ik kan hem op de site niet vinden namelijk. Ik kom uit Oldehove dus ik kan eens rond vragen en een briefje ophangen in de winkels hier.
edit: foto al gevonden
Caira schreef:
ga ik gelijk even voor je doen!
Thanks
truselientje
Geplaatst: 15-03-12 12:42
Bij de supermarkt hing al een briefje van de dierenambulance, nu ook bij de bloemen/cadeauwinkel. Ik heb de boer waar mijn ponys staan ook gevraagd, hij kende de hond niet. Iemand zou dat dier toch moeten missen lijkt me. Hoop niet dat ie gedumpt is.
Zoals verwacht hebben ze op het hondenforum gelijk actie ondernomen. Ze weten van wie de hond geweest is (asiel Beilen) En zijn nu bezig een vangkooi te regelen om te gaan proberen om hem te vangen. Ook het gastgezin waar de hond gezeten heeft gaat aan de slag!