Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

wendyP schreef:Garnalen kun je prima bij vissen houden. Ik heb zelf vuurgarnalen en vind ze echt geweldig! Maar je moet wel rekening met de lengte en de inhoud van je aquarium houden want je zult er niet heel veel soorten in kunnen houden. Je kan bijvoorbeeld wel voor een klein rustig vissoort kiezen. Bijvoorbeel de Boraras brigittae of een ander soort van de boraras familie kiezen. Daar kan je ook gerust een groep garnalen bij doen, je kan beginnen met een stuk twintig ze planten zich ook behoorlijk snel voort.
Kom anders een een kijkje nemen op aquaforum.nl of aquafora.nl . Kan je een hele boel van leren, ik heb ook eerst een paar maanden ingelezen voor ik echt ben begonnen. Succes met het aquavirus
Anvisa schreef:wendyP schreef:Garnalen kun je prima bij vissen houden. Ik heb zelf vuurgarnalen en vind ze echt geweldig! Maar je moet wel rekening met de lengte en de inhoud van je aquarium houden want je zult er niet heel veel soorten in kunnen houden. Je kan bijvoorbeeld wel voor een klein rustig vissoort kiezen. Bijvoorbeel de Boraras brigittae of een ander soort van de boraras familie kiezen. Daar kan je ook gerust een groep garnalen bij doen, je kan beginnen met een stuk twintig ze planten zich ook behoorlijk snel voort.
Kom anders een een kijkje nemen op aquaforum.nl of aquafora.nl . Kan je een hele boel van leren, ik heb ook eerst een paar maanden ingelezen voor ik echt ben begonnen. Succes met het aquavirus
Haha het paardenvirus is al erg genoeg, dus een aquavirus ga ik echt proberen te voorkomen.
We hebben nu 10 neon tetraatjes erin zitten, en zijn nog van plan om 2 of 3? otocinclus erin te zetten en nog een groepje bijlzalmpjes. Dit leek ons wel genoeg. Mn bakje is trouwens verwarmd ja..
En ik denk dat er altijd discussie blijft dat de échte aquavirus mensen vinden dat je nooit een 40L aquarium mag kopen, maar ik denk dat dat een beetje dezelfde discussie is als dat iemand vindt dat een paard 24/7 buiten moet, want op stal is slecht.... toch??? Misschien wel een beetje hele vreemde vergelijking, maar als ik zie dat mijn visjes toch erg lekker rond zwemmen en zich lekker kunnen verschuilen tussen de plantjes, lijkt me dat een best lekker leven als ze uit een dierenwinkel/groothandel komen....