Amerikaanse vind ik ook super, alleen wilden wij echt een klein formaat dus werd het een Franse.
Verder helemaal geen Bokkers met een Fransje...?
MirandaNH
Geplaatst: 16-03-12 02:27
Jazeker wel! Hier is er ook iemand met zo'n geweldige hond! Banjo is 16-12'11 twee jaar geworden, hij is een reu (nog niet gecastreerd) en fawn van kleur! Hij is echt een super hond, heel makkelijk maar tegelijk ook heel koppig
Ik heb ook een Franse bulldog te logeren gehad, echt een hele koppige hond en hij moet gewoon op schoot zitten. Verder is hij heel lief
Elevien
Geplaatst: 17-03-12 12:43
Wij hebben ook een Franse Bull! Of nouja... hij is aan ons verkocht als Franse Bull We vermoeden dat er iets van een boston terrier en stafford in zit. Maar het overgrote deel is absoluut Frans
Hier twee foto's van toen hij ongeveer een half jaar oud was.
Met onze witte herder aan het spelen
xNK
Geplaatst: 17-03-12 12:49
Wij hebben een (gekruiste) Franse Bulldog, er zit waarschijnlijk nog wat door heen, aangezien ze een wat langere neus heeft. Wij zijn haar 7e eigenaar en we kregen haar toen ze 1,5 was, ze is nu volgens mij 4. Het is een teefje en ze heet Yoyo
Helaas heeft ze 1,5 jaar terug haar eerste hernia gehad en een halfjaar terug haar tweede, waardoor ze niet meer zo speels mag doen.
Wat een leukerds allemaal, het zijn echt unieke hondjes (vind ik).
Die van ons heeft ook een iets grotere neus xNK, ik zal proberen eens een wat duidelijkere foto te plaatsen. Wat heeft ze dan veel eigenaren gehad!
Hebben jullie hondjes nog meer typische dingetjes gehad, een cherry eye bijvoorbeeld? Onze pup heeft 2x een omgedraaid botje gehad, deze kun je wel weer direct zelf omdraaien maar het ziet er vreemd uit.
Ook heeft ze haar gezicht aan de ene kant minder ontwikkeld, nu steekt haar tong er steeds aan 1 kant uit. Ziet er super snugger uit:
xNK
Geplaatst: 19-03-12 20:54
Sugarfoot schreef:
Wat heeft ze dan veel eigenaren gehad!
Ja helaas, maar dat komt omdat ze niet zindelijk is, helaas nog steeds niet, en ze in het begin nogal losse kaken had.
Posh
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 09:42
xNK schreef:
Sugarfoot schreef:
Wat heeft ze dan veel eigenaren gehad!
Ja helaas, maar dat komt omdat ze niet zindelijk is, helaas nog steeds niet, en ze in het begin nogal losse kaken had.
Dankje! Is ook een erg lief beest die herder, maar begint inmiddels wat op leeftijd te raken.
Hier geen last van de typische bulldog kwaaltjes. Tsja, het is natuurlijk ook geen 100% bull hij kan trouwens zwemmen als de beste en vindt dat ook fantastisch om te doen.
Posh
Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-12 11:59
Aah wat lief dat zwemmen, die van ons kan alleen surfen:
Maar soms zwemt ze alleen t bevalt nog niet zo goed. Wat typische kwaaltjes betreft, ze heeft wel eens last van haar oogbotje die om kan klappen, dan loopt ze met zo'n cherry eye. En ze is wel eens eigenwijs, lekker eigen willetje
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 21-08-12 21:19
Leukerds allemaal.
Ik had een Franse bulldog, begin dit jaar overleden, schat van een hond en mis hem nog elke dag.
Wat een liefje, heeft hij nou een onderbeet of lijkt dat zo? En een mooie kleur!
Ik zou het me ook niet kunnen voorstellen, zonder onze pup. We hebben haar sinds Kerst dus nog niet zo lang, maar je raakt er echt snel aan gehecht.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 22-08-12 11:38
Dank je wel, dat lijkt zo. Was helemaal verliefd op zijn ogen, die vond ik zo mooi. Diesel was een lief ventje. pupje Diesel.
Heel snel, heb nu een pupje van 9 weken (ander ras) en ben ook al flink gehecht geraakt aan Baldr.
Laatst bijgewerkt door Jis_ op 22-08-12 11:48, in het totaal 1 keer bewerkt
M_aris
Geplaatst: 22-08-12 11:47
Ja hier nog iemand met een franse bulldog. Hij is nu 13 1/2. Maar nog steeds goed fit. word wel steeds grijzer, en het lopen gaat niet meer zo ver en snel.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 22-08-12 11:51
Wat een mooie leeftijd M_aris, lieve grijze snoet.
Fantastische leeftijd! Ik hoop dat die van ons ook minstens die leeftijd haalt...
Elevien
Geplaatst: 22-08-12 12:21
Hier is Billy weer, nu 1,5 jaar en begint behoorlijk breed te worden
En hij gaat ook wel eens mee paardrijden
Posh
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-12 17:19
Jis_: Je kunt er idd helemaal verliefd op raken, ik vond de oren van onze pup zo aandoenlijk
M_aris: Wat een leeftijd, en een lief hoofdje!
Elevien: Ik wilde met mijn hondje ook zo lekker rond gaan te paard maar ik heb geen paarden meer. Misschien volgende zomer mee met de kar Mooi om te zien dat hij zo breed wordt trouwens.
Ons hondje (Posh) heeft trouwens een helft van haar gezicht minder/anders ontwikkeld, dus haar tong hangt er ook altijd aan 1 kant uit. Ook met eten en vooral met slapen. Is verder niet erg, maar volgens de dierenarts komt het wel eens voor bij Bulldogs.
NesG
Geplaatst: 22-08-12 17:58
Dit is onze Franse Bull Tiamo. Ze is nu 5 jaar, word in november 6.
Posh
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-12 23:30
Jis_: Meer puppyfoto's!
NesG: Lief snoetje, kan ze die bal ook echt vast houden? Die van ons laat m steeds vallen en als ze 'm weer op wil pakken schopt ze 'm per ongeluk steeds wat verder weg
aslo
Geplaatst: 25-08-12 08:19
Meld me ook. Leuke Bulletjes allemaal hoor. Ben sinds kort de troste eigenaar van een 4 jarig FB teefje (gesteriliseerd). Ze heet Diva en doet haar naam alle eer aan Diva is ontzettend speels, actief en erg aanhankelijk.