omdat ik het toch eens tijd vond om foto's van mijn aqaurium te plaatsen doe ik het nu. Ik heb er té veel guppen in zitten, daar ben ik zelf ook bewust van ik probeer van ze af te komen. Binne kort komt een neefje van me er een paar halen, ik adverteer ookal bij de supermarken, op marktplaats stond ook een tijd een advertentie. Die is nu al verwijderd maar geen reacties gehad. Terug op mijn vissen bak, veel guppen dus waar er in totaal 3 uitspringen:'
1 Grootte gelige vrouwtjes gup, leeft nu al een jaar bij me niet zelf gekweekt
1 Grootte vrouwlijke gup, met verschillende kleuren in staart met stippen, zelf gekweekt, kerngezond en 1 á 1.5 jaar oud.
1 'gehandicapte' vrouwtjes gup, is niet misvormd of ziek. Want al mijn andere guppen zijn nog kerngezond, ze heeft waarschijnlijk ergens knel gezeten. Maar zwemt nog steeds vrolijk rond en is nu ongeveer een jaar. Ik heb haar omgedoopt tot zeepaardje omdat ik haar daar op vind lijken xD
Er zitten ook nog 3 corydoras habrosus, 3 corydoras pygmaeus in mijn bak, waar ik er nog 3 à 4 van bij wil hebben.
Ik heb fijngrind op de bodem liggen, de cory's hebben allemaal hun baardharen nog. En zitten nu al een jaar in het aquarium. Aan de achterkant is een vuilniszak bevestigd. Op aanraden van een ander forum. Ik wil ooit nog de bodem vervangen voor filterzand. Of in iedergeval een strandje voor de cory's maken.
Nu de foto's:

Overzichtje

Redelijk scherpe foto, nog jonge gup

close-up pomp (zeepaardje en big mama zit/zwem ernaast)

Aanvallen! *tabletje voor cory;s*

redelijk scherpe foto van eigen kweek vrouw gup

Totaal overzichtje

linkerkant van aquarium

Het midden van het aquarium

De rechterkant van het aquarium

Zeepaardje
Reacties zijn altijd leuk, als mensen er verstand van hebben commentaar/tips mogen altijd
. 
ik krijg alles in 1 hoek, op elkaar gepropt of vooral in het filter.