Maltezer Rocky in actie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

YMJArabians

Maltezer Rocky in actie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 13:19

Afbeelding

Rocky is een 10 jaar oude (niet geholpen) Maltezer reu. Hij heeft als pup meegedaan aan de puppycursus. Ik ben al jaren bezig met behendigheid met onze Maltezers, en ze vinden het erg leuk! Onze andere Maltezer Woody is absoluut NIET sociaal met andere honden, dus naar een behendigheidscursus gaan met hem heeft geen zin. Rocky daarentegen is erg sociaal naar andere honden en erg op mij gericht als we gaan 'werken/trainen'. Daarom heb ik ons vorig jaar opgegeven voor een beginnerscursus behendigheid! Aankomende maandag of dinsdag is onze eerste les, en ik heb er ontzettend veel zin in!

Vorige week ben ik met beide hondjes naar mijn opa en oma toegereden om bij hun op het grasveld te oefenen. Ik trainde altijd bij ons in de achtertuin, maar deze is te klein om goed snelheid te kunnen maken en mooie parcoursen op te zetten. Mijn moeder kwam later op de middag ook nog even kijken en die heeft Rocky gefilmd. Woody was zo ontzettend vrolijk en hyper dat hij te gek deed, en kreupel begon te lopen ;(. Daarom helaas geen filmpje van Woody.

Het filmpje laat het laatste rondje van die middag zien. Toen ging het wat minder en Rocky ging ook al niet zo snel meer. Er zijn nog wel een aantal aandachtspuntjes en ik ben érg benieuwd hoe hij het op de cursus gaat doen! Ik heb Rocky zelf getraind tot waar we nu zijn, zonder cursussen etc. Opbouwende feedback is uiteraard welkom!

Afbeelding
Rocky en Woody

Somebitch

Re: Maltezer Rocky in actie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 13:21

Rocky denkt ik heb geen zin meer. :')
Leuke hond! :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-12 13:22

Haha inderdaad! Het was wel een goede training bij m'n opa en oma, aangezien zij een hele bult kippen en eenden hebben die voor de nodige afleiding kunnen zorgen :)

Edit:
Was wat oudere filmpjes op mijn youtube kanaal aan het terug kijken, en zie dat ik bij dit filmpje uit 2010 hetzelfde jurkje draag :+