Warme mand aangeboden

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Warme mand aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-12 12:11

Mijn vriend en ik hebben een halfjjar geleden een ontzettend leuke en lieve hond via een stcihting uit Spanje geadopteerd.

Afbeelding

Ik werk onregelmatige diensten, vooral in de namiddag en avond en mijn vriend regelmatig dus onze hond is altijd hooguit 2 uur alleen thuis. Dat gaat prima maar als ze toch lang alleen thuis moet blijven dat gaat ze naar de moeder van mijn vriend.
Die heeft 20 jaar honden gehad en is helemaal gek van onze Jip. Haar laatste hond, een teckel is bijna 18 geworden en ze heeft besloten om na zijn overlijden geen nieuwe hond te nemen.
Echter merkt ze nu ze soms op onze Jip past, hoe fijn ze het vind om weer een hond in huis te hebben en ze mist Jip ook echt als wij haar weer opgehaald hebben.

Ze is daarom aan het rondkijken voor een eigen hondje maar is nog niks leuks tegen gekomen (we houden de site ik zoek baas goed in de gaten)
Er zijn wel een paar "voorwaarden" waar de hond aan moet voldoen:

* Niet jonger dan 6 jaar
* Niet zo groot (maximaal 30 cm schofthoogte)
* Even alleen thuis kunnen blijven
* Zindelijk zijn
* Met kleine kinderen kunnen (ivm haar kleinkinderen)

Wat kan ze bieden:
* Liefdevol huis
* Rust
* Mee op pad/in de auto (schoonmoeder nam de vorige hond bijna overal mee naar toe)
* Lekker veel wandelen in het aangrensende bos
* Speelkamaraadje als Jip er is of hondenvriendjes in de buurt/in het bos
Als mijn schoonmoeder weg moet en de hond niet mee kan nemen, kan hij/zij bij ons komen. Dan moet de hond echter wel met katten en een andere hond kunnen omdat wij die hebben.

Weet jij een hond die bovenstaande zoekt en aan de " voorwaarden" voldoet, reageer dan in dit topic of stuur mij even een berichtje.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 12:36

Ik zou als ik jou was contact opnemen met een asiel in de buurt en ze het volgende wensenlijstje voorleggen. Misschien hebben ze het perfecte hondje voor je schoonmoeder zitten!
Heel leuk dat ze toch weer een hondje wil!

even een beetje offtopic: wat heb jij een knappe hond! <3

SanderD

Re: Warme mand aangeboden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 16:34

Advertenties (zowel aanbod als gevraagd) kunnen geplaatst worden in de Bokt Markt ( http://www.bokt.nl/markt/ ).
Aangezien dit topic een redelijk groot advertentie-karakter heeft, wil ik je dan ook naar de Markt verwijzen om daar een advertentie te plaatsen. Hier dan nu een slotje.