Aangezien het topic waar dit hoort weg is weet ik niet of het hier goed staat.
Over mijzelf:
Naam: Estelle Leeftijd: 13 Gewicht: 60 kg Lengte: Rond de 1.62m Woonplaats: Aalsmeer
Hallo Bokkers ik ben dus Estelle en ik zoek een verzorg pony/paard. Ik heb niet veel rijervaring maar ik weet wel de basis. Ik heb 2jaar op een manege gereden tot ik dat meer een beetje hobbelen vond. Daarna heb ik 1 jaar prive les gehad waar ik veel van heb geleerd maar door problemen met de instructrise ben ik daarmee gestopt. Nu zoek ik een leuk verzorg pony/paard die lekker mee het bos in kan en een beetje basis dressuur kan rijden. ( dus vooral aan de teugel lopen en figuren rijden ). Ook vind ik het leuk om te poetsen en knuffelen alleen als het er op aankomt kan ik ook hard optreden. Echter zal je dit niet vaak van me zien want ik heb wel geduld maar laat niet met me sollen. Oudere paarden die bijna met pensioen gaan ook erg leuk omdat die geen streken hebben maar ondeugende paarden vind ik ook erg leuk ( hier heb ik vroeger ook op gereden ) Het meest reed ik op Terschelling op de friezen. Die vind ik dus ook erg leuk. Leeftijd en ras maken helemasl niet uit.