Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Splash_ schreef:Yamcha zoekt toch zelf geen contact met andere paarden, haar hond wel.....
Splash_ schreef:Yamcha zoekt toch zelf geen contact met andere paarden, haar hond wel.....
Yamcha schreef:KLopt, mijn hond gaat vrolijk een potje staan zoenen en knuffen met een vreemd paard....... en dus zoekt hij contact.
Kuggur schreef:Yamcha schreef:KLopt, mijn hond gaat vrolijk een potje staan zoenen en knuffen met een vreemd paard....... en dus zoekt hij contact.
Niet beter onder appél?
Ik zou zacht gezegd niet erg gecharmeerd zijn als een vreemde hond dit soort avances naar mijn paarden zou maken.
Voornamelijk vanwege het risico dat een dergelijke domme hond zelf loopt met zijn gedrag (en dan heb ik het niet over rhino besmetting)..
kiwiwitje schreef:Kuggur, ik zou er niet uithalen dat Yamcha haar hond niet of slecht onder controle heeft. Mijn idee is dat de hond (Raphi) op stal losloopt en bij andere paarden gaat kijken en snuffelen oid. Niet dat de hond niet luisterd. Dat is naar mijn mening totaal niet uit haar post te halen.
TS: ik zou het niet doen. gewoon voor de zekerheid.