Ik word zo blij van...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Ik word zo blij van...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 17:14

... de kippen van de overburen! Het is misschien een beetje suf maar ik word zo blij van hoe die kipjes erbij lopen. Mijn paard staat sinds kort in het buitengebied, rondom stal zijn volop boerderijen en de overburen hebben dus kippen. Twee stallen vol, en die stallen komen dmv een soort luikjes uit op een soort kippenpaddock. Ik ben een stadsmens dus ik had nog nooit zoiets gezien :+ :o

Afgelopen zondag was ik redelijk vroeg op stal, het was bewolkt en toen ik kwam aangefietst zag ik bij de kippenboer 1 kip buiten lopen. Toen ik weer naar huis fietste scheen de zon en was het heerlijk weer en liepen er een heleboel kippen :P 's Avonds lopen ze er ook, beetje scharrelen en kuilen graven enzo :P

Vind 't wel bijzonder om ze zo te zien, al het overige vee (koeien, geitjes enz) staat zo te horen op stal. Alleen her en der weitjes met paarden. En dus eentje met kippen :D Het zullen wel scharrel/vrije uitloop/biokipjes zijn oid :)

Barbulet

Re: Ik word zo blij van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:15

Leuk! En leuk ook dat je er zo van geniet. :) Kippen zijn hele leuke diertjes! Heb er zelf ook 8 gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 17:16

Haha kippen zijn altijd vrolijk. :D
Kippen zijn gewoon leuk, had er ook 3. Chinese krielkipjes. :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-03-12 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-12 17:16

Ik heb totaal geen enkel benul van kippen, laat ik dat voorop stellen. Maar het oogt erg kipvriendelijk en het staat gezellig en decoratief :)

Anoniem

Re: Ik word zo blij van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 21:13

wow dat die kip filetjes mogen hier wel heen! je ziet het helaas te weinig maar wel leuk!