Dit is de 1e keer dat ik mn lieve hondje hier kom voorstellen:)..
Ben normaal actief op bokt vanwege mn paardies, maar zag deze topic en dacht heej das ook leuk!
..Zal even voorstellen,
Bailey is een mini ( black en tan) Chihuahua van nu 1.5 jaar oud, heb hem al vanaf 8 weekjes:)
Tis een echte chihuahua, ligt graag bij je, speelt graag, WAAKS!
.. en houd van lekker veel en ver wandelen..Het is er 1 met gebruiksaanwijzingen, maar dat maakt hem juist zo leuk! ( zoals denk ik veel chihuahua,s wel:P)..
Heb JAREN lopen zeuren of ik nou eens eindelijk een chihuahua mocht..( wilde ik al zolang maar moeders, en rest wilde ABSOLUUT geen dieren meer)..
Uiteindelijk Jaren later en nog steeds mijn wens in mijn hoofd, die ik dagelijks uitsprak
, kreeg ik tijdens mn werk een smsje van moeders, van het mag!!, ik snapte er geen fluit van en vroeg wat mag?? al heeeel snel werd het duidelijk dat het om mijn wensje ging!..Wat duurde die avonddienst lang die avond pfff, ( werk in de zorg)..
volgende dag gelijk rond kijken en bellen, of ik misschien een leuke bij ons passende chihuahau konvinden..
Was geen makkelijke zoektocht want er waren er zoveel en zoveel leuke/lieve, uiteindelijk was ik dagen later nog aan het kijken en toen kwam ik mn huidige chi tegen, ik zag hem, ik las wat erbij stond en dacht WAUW! dat is hem, wellis waar was het niet in de buurd maar al zou ik naar spanje moeten gaan ik wilde hem heel graag zien!..
Afspraak gemaakt was nog spannend, want er waren al kijkers voor mij, goddank namen zei bailey NIET! en mocht ik komen kijken, die szelfde dag nog ( tegen 4uur) naar DenBosch ( daar was hij!) mn zusje meegenomen want das wel zo gezellig en handig voor de terug reis!. ik racen naar Den Bosch nog nooit zo snel daar geweest ( zelf woon ik in Vlissingen Zeeland,)..
Jawel hoor bij aankomt, VERLIEFD!, VERKOCHT!, hij was het, en hij ging met ons mee naar ons huisje wat al helemaal klaar was voor hem!..
Sinds die dag ben ik verliefd, en is het mijn kindje, wordt stierlijk verwend, maar dat mag
..Nu 1,5 jaar later, ben ik nog steeds helemaal happy de peppy met mn doggie!..
Zo is dus mijn wensje, bij ons gekomen, al die jaren niet voro niets geweest met zeuren, en overtuigen.. en guess what!.. Moeders is er ook helemaal hotel de botel van haha, die loopt soms uren met hem, als ik er niet ben, en savonds, dan ligt hij liever bij moeders dan bij mij
.. niet verwend hoor?...Hier een paar foto,s van begin tot nu:)
8 weekjes oud

Bailey is een echt mexicaans hondje, houd heel erg van warmte, zoekt dit dan ook altijd op:P

lekker waaks:P

slaap lekker!!..

zo slaapt ie vaak, de mafkees:p

Lekker op de camping!

Vooral in de zon, overal waar zon is, daar is Bailey ook:P

Saampjes

Lekker languit!

Hoop dat jullie ze leuk vonden
, groetiess!!!

..