Moeder Natuur moet me deze week weer eens hebben...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Moeder Natuur moet me deze week weer eens hebben...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-12 22:45

Wat hééft moedertje natuur tegen me? Eerst staat er een paard op mijn voeten, dan wordt ik weer door ééntje gebeten... en nou weer dit: ik was vandaag in het dolfinarium, ga ik naar de delta toe om wat foto's te maken... zie ik er 1 spelen met een stukje wier. Heel schattig natuurlijk. Dacht ik. Komt ze naar me toe, spuugt ze ineens dat stukje groene wier uit en dat plopt zo voor mijn voeten op de houten rand. Kijkt mevrouw dolfijn een beetje dom naar me en begint volledig uit haar eigen mij met WATER te besproeien. Eerst zijn het rustige beetjes dus ik zei: mag dat wel? bezoekers nat maken? Dus zij weer geluidjes maken (uitdagen?) en gaat ze weer door met zachtjes spetteren. Loop ik even weg en kom ik later weer terug. Komt ze ineens wéér naar me toe... EN DUIKT DAN VOL OP HAAR ZIJ in het water! Conclusie: grote golf water over me heen, kon camera nog nét wegtrekken en madam dolfijn de grootste lol hebben! Ik was er echt niet boos over, verbaas me alleen maar over de slimheid. Ze wist dat kleine spetters niks uithaalden bij mij dus dan maar grotere kledders veroorzaken!

Toen het water over me heenkwam floepte er wel wat uit bij me, maar dat is niet voor herhaling vatbaar :D (gelukkig had Lelie het niet verstaan... of wel??)