Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

WhySoWhite schreef:Als je je dieren een beetje kent dan merk je echt wel als je crols hengstig loops worden etc..
Valencia2002 schreef:Goh, ik had degene kunnen zijn, die dit topic schreef:(
Mij werd aangeraden (DA) de poezen te steriliseren met 8 á 9 maanden, dus voor eind feb alvast een afspraak gemaakt...helaas pindakaas mevrouw is begin feb al gedekt zijn we bang voor.
Jullie begrijpen dat haar zusje GELIJK aan de beurt was:$, dus daar geen zorgen meer van.
Gelukkig een grote boerderij, maar zo zie je maar de ene is veel vroeger rijp dan de ander en hoe zie je het?? Ik niet iig.
Babsiej schreef:Je kan ook Alizin laten spuiten. 2x.
Dan worden de vruchtjes ook "geaborteerd" . Al is in deze natuurlijk sterilisatie veruit de beste optie.
Lillian__ schreef:Babsiej schreef:Je kan ook Alizin laten spuiten. 2x.
Dan worden de vruchtjes ook "geaborteerd" . Al is in deze natuurlijk sterilisatie veruit de beste optie.
waar is dat te krijgen? ik ga mn ouders dwingen om een sterilisatie afspraak te maken bij de DA... ik zeik er minstens 1x pw over...
weet je wat me vader zei toen ik het vertelde, hij zei; is gewoon een vriendje....
ja pap tuurlijk, katten leven niet in roedels, groepen of kuddes das tegen hun natuur...
Ik vind abortus helemaal niet zielig bytheway, ik heb liever geen kittens dan mislukte kittens, zou persoonlijk alleen met een raskat serieus fokken, met een goed uitgekozen kater, en niet met één of andere buurtkat...
en er zijn al genoeg kittens in NL zonder huis, en dan vergeet ik de zwervertjes nog.
onze Angel was trouwens ook uit een ''oeps'' nestje en ze is allergisch voor ''iets''
Lillian__ schreef:Angel 1 dag binnen gehad en nu is ze weer ''ontsnapt'' dankzij mn vader...
hij had de tussendeur open staan toen hij even naar buiten ging en de kat schoot tussen zn benen door...
tussendeur dicht is kleine moeite toch... ?