Science Plan™ VetEssentials Feline Young Adult

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bloempotje

Science Plan™ VetEssentials Feline Young Adult

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 20:47

:wave:

Voor een opdracht van school moet je een 'verkoopgesprek' gaan houden. Dit met een product en tegen product.

Een van mijn producten is dus de feline young adult van Hill's.

Nu ben ik zojuist bij de dierenarts geweest om proefzakjes te halen (die hebben we nodig voor de opdracht), echter zie ik nu staan dat je ook de prijs moet weten. (1,5 kg / 3 kg / 6,5 kg ).
Dit heb ik over het hoofd gezien, ben ik dus vergeten te vragen en ze zijn nu gesloten..

Op internet vind je wel prijzen, maar ik weet niet of deze heel betrouwbaar zijn omdat het eigenlijk 'dierenartsen voeding' is.

Is er iemand die dit voer gebruikt, en mij misschien wat wijzer kan maken wat betreft de prijzen :) ?

Alvast heel erg bedankt!

Edit: jouw mening over het voer is ook altijd welkom, misschien dat ik dit ook in mijn opdracht kan gebruiken.

Zwartwitje

Re: Science Plan™ VetEssentials Feline Young Adult

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 01:05

De fabrikant houdt verkooprichtprijzen aan die de dierenartsen (kunnen) hanteren. Dat wil niet zeggen dat het voer overal hetzelfde kost, want dierenartsen mogen onderling geen prijsafspraken maken. Misschien kun je Hills bellen om een prijslijst te bestellen? Overigens zijn huiswerktopics volgens mij nog steeds niet toegestaan ;)

Bloempotje

Re: Science Plan™ VetEssentials Feline Young Adult

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-12 21:21

Bedankt, ik zal eens kijken :).