Ik ga in Maart beginnen met een beginnerscursus behendigheid met onze Maltezer reu Rocky. Rocky is inmiddels al 10 jaar. In zijn 'jonge' jaren hebben we wel de puppycursus gevolgd en ook nog een tijdje gehoorzaamheidstraining gedaan, maar daar zijn we jaren geleden mee gestopt. Thuis deden we wel wat aan behendigheid met zelf geknutselde hindernissen. Via mijn stage kwam ik in contact met een vrouw die hondentrainingen gaf voor een hondenclub hier een eindje uit de buurt. Dankzij haar ben ik weer helemaal enthousiast geworden en besloten om ons op te geven voor een cursus!
Ik ben erg benieuwd!

Rocky en Woody (Woody is onze andere Maltezer)
Maar na een tijd was dat gezeur over en hebben we 7 jaar aan behendigheid gedaan en zijn we veel in de prijzen gevallen bij onze club.
(inclusief collie types).
Als we thuis trainen heeft hij de vaart er meestal goed in.
Probeer haar nou zover te krijgen dat ze een jachtcursus gaat doen. Het zijn immers jacht (lok) hondjes, lijkt me wel cool 
) verleden heb ik behendigheid gedaan met mijn eerste labrador, wat wij allebei heel erg leuk vonden! Mijn latere labradors hadden meer lol om andere dingen te doen.
Maar hij luistert wel vrij goed, ben nu wel weer met hem aan het trainen op basiscommando's