Ik zit hier met dikke zenuwen.. over 10 minuten ga ik naar de dierenarts met onze hond van 9 maanden. We zijn afgelopen nacht naar de dierenarts geweest. Hier even het verhaal in het kort. Onze pup is nu loops.. gister zat ze op de bank en ze heeft zo'n broekje aan. Ineens zagen we dat haar muts heel erg opgezet was(wel heeeeel overdreven) en dat er een witte ''bal'' uitkwam.. Wij naar de spoed dierenarts , ze heeft dus een vleesboom die door het opzetten nu naar buiten komt. Het was allemaal heel zielig.. Nu om 12 uur dus nog een keer controle , en dan onder het mes..
Sterkte en succes met wachten. Je woont in de buurt mag ik vragen welke dierenarts je hebt ben altijd wel benieuwd aangezien ik hier nog niet zo lang woon in waarder
goed , ze wordt over 4 weken gestelisiteerd of hoe je het ook schrijft. Ze hebben de operatie nu laten zitten , weefsel afgenomen en een antihormoonspuit gegeven. Ze MOET dus worden geholpen. Het is een vleesboom met haar urinebuis er door heen, dus ze kunnen het niet helemaal weghalen. zal morgen even uitgebreider verslag doen.. ga nu lekker slapen
ik hoop het ook.. wil best een foto plaatsen .. maar weet niet of het erg handig is met alle kinderen hier;-) dan snappen jullie misschien wel hoe of wat.
Ik kan helaas de foto s niet zien, alleen de foto met de hond erop. Jullie hebben wel enorme pech, ik heb er ook nog nooit van gehoord op deze leeftijd.