Het drinkt goed en het lijkt dus voor de rest helemaal gezond. Ik heb op internet al eens gezocht, maar kon buiten een filmpje over een naakt schapenlam, niks vinden. Iemand nog zoiets gezien? Zal alvast een truitje beginnen breien
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het drinkt goed en het lijkt dus voor de rest helemaal gezond. Ik heb op internet al eens gezocht, maar kon buiten een filmpje over een naakt schapenlam, niks vinden. Iemand nog zoiets gezien?
ladypaard schreef:aahh wat een poeppie
Wel heel apart, Zou maar wel alvast beginnen met een dekentje te breien want vanmiddag hagelde en sneeuwde het hier nog, dus wie weet wat voor kou er nog komt
DaphneR93 schreef:Ahhh het kind, misschien kan je een hondenjasje aandoen! Ik heb er nog 2 liggen hoor als het lammetje het koud heeft! (gebruik ik niet) PB maar als je wat nog hebt stuur ik hem morgen op. Het zieltje.... Misschien weet de veearts of dit vaker voorkomt???
Leuk voorstel maar ik had al een klein dekentje rondegeknoopt maar moeders begon er als een gek aan te trekken en heb het maar snel weel uitgedaan.
Wel een rendier op de bank maar die is nog wat groot denk ik