,Ik heb een probleem.. Ofja, eigenlijk geen echt probleem maar wel iets waar ik over na moet denken.
Ik word met precies een week geopereerd aan mijn knie, hierdoor ben ik niet mobiel (2krukken en niet mogen steunen 1 been)
ik woon sinds een halfjaar in een appartementcomplex op 1 hoog. (dus 2 trapjes)
En ik heb een hond, een jack X chihuahua. Trappen lopen vind ze leuk en ze racet altijd heen en weer!
Maaaar ik kan en durf na de operatie en zeker de eerste weken niet met haar te gaan lopen als ik
die trap op en af moet....
Nu hebben we een lift, want het is een 3 hoog appartementencomplex waar voornamelijk ouderen wonen..
Maar, mijn hond is als de dood voor die lift.. Ze komt er niet bij in de buurt en ik krijg haar met geen enkele mogelijkheid die lift in.
met snoepjes, streng, boos, lief alles al geprobeert. Als ik haar erin til blijft ze heel netjes staan wel ala benen wijd en angstig
maar ze blijft er wel in staan. Echt angst vind ik ook moeilijk in te schatten aangezien het staartje 9 van de 10 keer niet tussen
de beentjes zit.
Erg lastig, voor mij nu, in deze situatie want ja het is gewoon praktischer voor mij dat ze die lift in durft dat ik die trap niet hoef
te lopen met 2 krukken. Want haar optillen en er zelf inzetten gaat denk ik ook niet werken. (deur is niet heel zwaar maar toch, als ik de deur open doe dan
is ze al één bonk spanning)
Iemand hét trucje voor mij waardoor ze er wél ingaat?

Armeziel

EDIT:
Zojuist eventjes geprobeert ze kwam wel naar me toe, maar verder dan de opening van de lift, ging ze niet....
HAar een paar keer erin getilt keertje op en neer maar ze blijft gewoon niet willen........
Thanks!
? Ja die was er idd ook nog! Maar ik ben bang dat ze dan naar een andere hond toegaat als ze die, misschien ziet?
Bukken, moeilijk.. geen idee.. eerste dagen zowiezo niet..
ja moeilijke hond....
(niet dat ik mensen als dom benoem, maar er zijn er die het vergeten
)

haha! Staat er ook wel een beetje stom idd.. nu ik het terug lees